کتاب اسپايدرمن و سوپرمن در تلفن هاي همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “رويترز”، خواندن کتاب هاي افسانه اي درقطار و مسافرت هاي بين شهري در بين مردم ژاپن بسيار متداول است و از اين پس کاربران تلفن هرماه مي توانند اين کتاب ها را در تلفن همراه خود مطالعه کنند. از آنجا که مطالعه اين کتاب …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “رويترز”، خواندن کتاب هاي افسانه اي درقطار و مسافرت هاي بين شهري در بين مردم ژاپن بسيار متداول است و از اين پس کاربران تلفن هرماه مي توانند اين کتاب ها را در تلفن همراه خود مطالعه کنند.
از آنجا که مطالعه اين کتاب ها در گوشي هاي تاچ اسکرين آسان تر است، کاربران آيفون نسل سومي پس از ارايه اين گوشي در ۱۱ جولاي مي توانند از خواندن اين کتاب ها توسط تلفن همراه خود لذت ببرند.
با توجه به اين که تعداد کاربران ژاپني به ۱۰۸ ميليون نفر رسيده به عبارتي ۸۵ درصد مردم ژاپن تلفن همراه دارند، اپراتورهاي اين کشور به ارايه سرويس هاي محتوايي به جاي سرويس هاي صوتي روي آورده اند.
پيش بيني شده است که درآمد فروش فيلم هاي کمدي در دستگاه هاي تلفن همراه  3 برابر رايانه هاي شخصي باشد.
اپراتورهاي بزرگ ژاپني مانند NTT DoCoMo، KDDI و سافت بانک خود را براي ارايه اين سرويس آماده کرده اند.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در ژاپن تا پايان ژوئن ۲۰۰۷ميلادي ۱۰۲ميليون و ۱۰۰ هزارنفر  و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۶/۷۷درصد اعلام شده است .
در اين کشور پنج اپراتور فعال تلفن همراه وجود دارد که
شرکت “ان تي تي دوکومو” بزرگترين اپراتور اين کشور است.
اين شرکت درسال ۱۹۹۱ در ژاپن تاسيس شد و در زمينه ارايه خدمات بي سيم يا وايرلس فعاليت دارد و به کاربران خدمات مختلف مانند PDC, i-mode, W-CDMA, FOMA, HSDPA, PHS ارايه مي دهد.
شمارکارکنان اين شرکت  21 هزار و ۵۲۷ نفر گزارش شده است.
۱۱۲/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا