معرفي اولين شتاب دهنده چند استانداردي پايگاههاي موبايل

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت ۳g، اين دستگاه موسوم به MSBA8100 اولين شتاب دهنده اي است که از ۳G-LTE ، استانداردهاي وايمکس، HSPA+ و TDD-LTE پشتيباني کرده و توليد کنندگان تجهيزات بي سيم را قادر مي سازد کارت هايي با کانال بسيار کم هزينه و متفاوتي توليد کنند. اين پيشرفت در …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت ۳g، اين دستگاه موسوم به MSBA8100 اولين شتاب دهنده اي است که از ۳G-LTE ، استانداردهاي وايمکس، HSPA+ و TDD-LTE پشتيباني کرده و توليد کنندگان تجهيزات بي سيم را قادر مي سازد کارت هايي با کانال بسيار کم هزينه و متفاوتي توليد کنند.
 اين پيشرفت در طرح سيليکوني اجراي شبکه LTE و ساير شبکه هاي بي سيم نسل بعدي را به واقعيت نزديک تر مي سازد و اين شتاب دهنده از تکنولوژي هاي ۲G و ۳G و همچنين جديدترين استانداردهاي بي سيم پشتيباني مي کند.
شرکت “فري اسکيل” اولين شرکت نيمه رسانايي است که راه حلي تطبيق داده شده با اين استانداردها را ارايه مي دهدو  کاربردهاي هدف شامل شبکه نسل بعدي يا تجهيزات ۳G-LTE، وايمکس، HSPA+ و TDD-LTE و همچنين محصولاتي است که استانداردهاي قانوني راديويي را پشتيباني مي کنند.
اين تجهيزات توليد شده سرعت انتقال داده ها را تا ۱۰۰ مگا بايت در ثانيه و با قيمت مناسبي ارايه مي دهند.
اين راه حل در مرحله طراحي نمونه اوليه، نياز براي سرويس هاي تخصيص داده شده و تجهيزات اضافي پر هزينه را رفع مي کند.
 شرکت آمريکايي Freescale Semiconductor سازنده تراشه و نيمه رسانا است و در سال ۲۰۰۴ از جدا شدن بخش توليدات نيمه رساناي شرکت موتورولا به وجود آمد.
اين شرکت در ميان ۲۰ شرکت برتر نيمه رسانا در جهان قرار دارد و تراشه ها را براي استفاده در اتومبيل، رايانه، تجهيزات صنعتي، ارتباطات بي سيم و تجهيزات شبکه توليد مي کند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا