چهلمين شماره ماهنامه ” تلفن همراه” منتشر شد

به گزارش خبرنگار موبنا اين ماهنامه تخصصي که صرفاً به انتشار اخبار و گزارش هاي مربوط به تلفن همراه مي پردازد، در يکصد صفحه تمام رنگي ، آخرين تحولات و رويدادهاي مربوط به اين حوزه را منتشر کرده است.در شماره جديد اين ماهنامه پرفروش ترين و محبوب ترين گوشي هاي تلفن همراه در ايران و …

به گزارش خبرنگار موبنا اين ماهنامه تخصصي که صرفاً به انتشار اخبار و گزارش هاي مربوط به تلفن همراه مي پردازد، در يکصد صفحه تمام رنگي ، آخرين تحولات و رويدادهاي مربوط به اين حوزه را منتشر کرده است.
در شماره جديد اين ماهنامه پرفروش ترين و محبوب ترين گوشي هاي تلفن همراه در ايران و جهان با قيمت و مشخصات کامل آنها معرفي شده است.
اين نشريه تخصصي موبايل که با صاحب امتيازي “موسسه نگين رسانه ميهن” منتشر مي شود، در  اين شماره خود در سرفصل هاي جداگانه مطالب خواندني چون “حقوق مشترک در دسترس نيست”، “تلفن همراه و خلا فرهنگي”،”تلفن همراه با سارکوزي به موزه رفت”، ” ۶۰ هزار سيم کارت در اختيار مديران دولتي “و “بلوتوث رايج ترين راه انتشار ويروس ها ” را در اختيار مخاطبان خود قرار داده است.
اين شماره همچنين بخش هاي مستقلي نيز با عنوان تازه ها و دنياي بازي داشته که بيشتر جنبه آموزشي دارد و در نهايت بخشي نيز به قيمت انواع گوشي در بازار تلفن همراه، راهنماي خريد و مقايسه آنان اختصاص يافته است.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا