پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار امروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند. ** نوکيا فعالان بازار دو مدل گوشي ۵۶۱۰ و ۶۵۰۰SLIDE را به عنوان پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه معرفي کردند.گوشي ۵۶۱۰ که به دليل امکانات مناسب مورد تقاضاي …

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
** نوکيا
فعالان بازار دو مدل گوشي ۵۶۱۰ و ۶۵۰۰SLIDE را به عنوان پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه معرفي کردند.
گوشي ۵۶۱۰ که به دليل امکانات مناسب مورد تقاضاي عموم مردم قرار گرفت هم اکنون با قيمت دو ميليون و ۷۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشي ۵۶۱۰ نوکيا که کمتر از يک سال است وارد بازار تلفن همراه شده به دليل ظاهري شيک و امکانات مناسب مورد تقاضاي بيشتر عموم قرار گرفته است.
گوشي ۵۶۱۰ نوکيا از ماه آگوست سال ۲۰۰۷ ميلادي با دو رنگ بندي آبي و قرمز وارد بازار جهاني شده است.
اين مدل ۱۱۱ گرم وزن دارد و داراي صفحه نمايش TFTبا قابليت ۱۶ ميليون رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل و دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي است.
از ديگر مشخصات فني اين گوشي مي توان به حافظه داخلي ۲۰ مگابايتي،حافظه جانبي microSD و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله اشاره کرد.
باطري اين گوشي Li-Ion است که قابليت مکالمه مداوم تا ۶ ساعت دارد. زمان آماده به کار باطري اين گوشي ۳۲۰ ساعت اعلام شده است.
در همين حال گوشي ۶۵۰۰ SLIDE نوکيا که توانسته مورد تقاضاي کاربران اين برند باشد به قيمت سه ميليون و ۱۰۰ هزار  ريال به فروش مي رسد.
اين گوشي کشويي  از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل امکانات بالا مورد استقبال اکثر مشتريان قرار گرفته است.
گوشي SLIDE 6500  نوکيا که ۹۴ گرم وزن دارد ، با دو ترکيب رنگي مشکي و برنز از ماه مي سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده است.
گوشي ياد شده داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسلي، مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴ کاناله از نوع MP3 player ، MP3، AAC+، AAC، پورت microUSB و بلوتوث ورژن دو است.
** سوني اريکسون
فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسوت دو مدل گوشي k850 و W880 را به عنوان پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
گوشي K850  سوني اريکسون تنها مدل از برند سوني اريکسون محسوب مي شود که به دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي مجهز است و هم اکنون نيز به بهاي سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشي k850 سوني اريکسون ۱۱۸ گرم وزن دارد و از ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده و دو ترکيب رنگي متفاوت دارد.
اين گوشي داراي صفحه نمايش لمسي در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ ، حافظه داخلي ۴۰مگابايت، حافظه جانبي M2 microSD و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک و MP3 و فناوري بلوتوث ورژن دو است.
در همين حال مدل W880 سوني اريکسون نيز  که به بهاي دو ميليون ريال فروخته مي شود توانسته مورد تقاضاي اکثر کاربران قرار گيرد.
اين گوشي در رنگ بندي قرمز، مشکي، نقره اي و استيل از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و دوربين دوم VGA با فوکوس اتوماتيک ، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، حافظه داخلي ۱۶مگابايت، حافظه جانبي يک گيگابايت کارت حافظه ( Memory Stick Micro (M2 و قابليت ارتقا تا چهار گيگابايت و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک است.
نکته ي قابل توجه اين است که صفحه کليد آن کمي شبيه به مدل هاي قديمي تر سوني اريکسون مي باشد. همچنين اينترفيس آن کاملاً شبيه به اينترفيس بهترين گوشي دوربين دار اين شرکت يعني K850 است که همه ي اين عوامل باعث محبوبيت و فروش بالاي آن در بازار  تلفن همراه شده است.
**سامسونگ
دو مدل D880 و D900iسامسونگ در بازار تلفن همراه تهران به عنوان پرفروش ترين گوشي هاي اين برند معرفي شدند.
گوشي D880 که  از قابليت جاگذاري دو سيم کارت برخوردار است در زمان حاضر به بهاي سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال معامله مي شود.
اين گوشي از زمان عرضه به بازار مورد استقبال خوب کاربران قرار گرفت چرا که مدل فوق اولين گوشي دو سيم کارته از برند سامسونگ بود که با گارانتي رسمي وارد بازار شد.
ويژگي اصلي مدل D880 استفاده از دو سيم کارت به طور همزمان در يک گوشي است که به صورت خودکار و بر اساس نيازهاي کاربران و شرايط شبکه مخابراتي سيم کارت ها را تعويض مي کند.
مدل D880 تنها گوشي سامسونگ است که از دو سيم کارت به طور همزمان استفاده مي کند.
اين گوشي کشويي از ماه اکتبر سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده است.
گوشي D880 سامسونگ از باطري بزرگ ۱۲۰۰Ma استفاده مي کند که به کاربران امکان استفاده از کليه امکانات رومينگ را بدون کاهش کارايي و کيفيت باطري مي دهد.
دوربين سه مگاپيکسلي آن ،با زوم خودکار و حسگر cmos قادر به عکسبرداري با کيفيت بالا و افزايش کارايي تصويربرداري است.
اين گوشي slider قابليت ضبط يک ساعته با صداي همزمان و حافظه داخلي ۶۴ مگابايتي را نيز دارا است.
اين گوشي مجهز به فناوري بلوتوث نسخه دو و سيستم پخش صداي پلي فونيک از نوع mp3 است.
همچنين طراحي اين گوشي شباهت زيادي به مدل D600 سامسونگ دارد.
در همين حال مدل D900i سامسونگ با قيمت يک ميليون و ۸۰۰ هزار ريال توانسته مورد تقاضاي اکثر مشتريان قرار گيرد.
گوشيD900i سامسونگ که از ماه ژوئن سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهاني شده جزء گوشي هاي ظريف و مدرن کشويي سامسونگ دسته بندي مي شود که با تکيه بر کيفيت بالاي راديو به بازار ارائه شده است.
قسمت کشويي اين گوشي داراي فنرهايي براي باز و بسته شدن سريع و خود کار است و در داخل آن ، اين فنرها کاملا ديده مي شود که با استفاده از آن ها مي توان با يک دست گوشي را باز و بسته کرد .
دکمه هاي شماره گيري D900i به دليل نور پس زمينه ي سفيد به طور کاملاً جداگانه و در هر شرايطي واضح و نوراني ديده مي شوند .
اين گوشي به دليل ۸۵ گرم وزن و ۱۲.۹ ميلي متر ضخامت يک گوشي ظريف محسوب مي شود ، البته بايد توجه داشت که وزن کم اين گوشي به علت استفاده از قطعات پلاستيکي به جاي قطعات فلزي است .
گوشي سامسونگ مدل D900i داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلي ۶۰ مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴ کاناله است.
** موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا مدل V3X   و A1200 اين برند را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
در زمان حاضر گوشي A1200 با بهاي دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
امکانات گوشي A1200 موتورولا ازجمله سيستم عامل لينوکس،پشتيباني از حافظه ي داخلي تا دو مگا پيکسل و نمايشگر قلمي و تاچ فينگر، قيمت مناسب از عوامل مهم  فروش بالاي اين گوشي است.
اين گوشي تاشو در ماه دسامبر سال ۲۰۰۵در سه رنگ مشکي ، قرمز و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
مدل فوق داراي صفحه نمايش لمسي ۳۲۰در ۲۴۰پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک ۴۰کاناله است .
اين گوشي داراي پردازنده INTEL و حافظه داخلي هشت مگابايتي است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
در همين حال گوشي V3X که به بهاي يک ميليون و ۵۵۰ هزار ريال فروخته مي شود مورد استقبال اکثر مشتريان برند موتورولا قرار گرفته است.
گوشي V3X از جمله گوشي هاي RAZER شرکت موتورولا است که از سه ماهه ي اول سال ۲۰۰۵ ميلادي وارد بازار جهاني شده است و بعد از عرضه آن در بازار ايران مورد استقبال چشمگير اکثر کاربران از جمله بانوان ايراني قرار گرفت.
باريک بودن اين گوشي که آن را در مجموعه گوشي هاي RAZER دسته بندي مي کند از دلايل ديگر استقبال  مشتريان اين برند است.
نکته جالب توجه اين گوشي جنس بدنه ي آن است که از يک پلاستيک نرم تشکيل شده و جاي انگشت بر روي آن باقي نمي ماند.
V3X يک گوشي تاشو است که به دليل جنس پلاستيکي بدنه جزء گوشي هاي سبک محسوب مي شود .
دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي، قابليت بزرگنمايي تا هشت برابر، دوربين دوم VGA  و کيفيت فيلمبرداري بالا از ديگر مشخصات فني اين گوشي محسوب مي شود.
پخش کننده موزيک اين گوشي از نوع MP3 player است و قابليت پخش AAC+, MPEG4, WMV, WMA, MP3 را دارد.
پخش کننده موزيک در V3X قابليت پخش صدا در پس زمينه را دارد و مي توان با خارج شدن از منوي آن به راحتي صداي موزيک را شنيد.
همچنين اين گوشي تاشو داراي حافظه داخلي ۶۴ مگا بايتي و قابليت افزايش حافظه تا ۵۲ مگابايت را دارد .
ابزار ارتباطي اين گوشي از يک پورت USB برخوردار است و از بلوتوث نسخه ي ۱.۲ هم برخوردار است.
** اچ تي سي
گوشي TOUCH اچ تي سي  که از حدود نه ماه گذشته وارد بازار تلفن همراه کشور شده است توانسته مورد تقاضاي اکثر کاربران قرار گيرد و به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند معرفي شود.
اين گوشي هم اکنون به بهاي چهار ميليون و ۷۵۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه کشور معامله مي شود.
مدل Touch از نظر طراحي خيلي شبيه گوشي هاي HTC نيست.مدل هاي HTC ويژگي هاي همانندي دارند و شبيه يکديگر هستند، اما Touch از نظر ويژگي ها و طراحي متفاوت است . اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC (ويندوز موبايل شش ) است.
استفاده از اين گوشي آسان بوده اما بدليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست از آن استفاده کنند. ساختار تلفن از استحکام کافي برخوردار است و درب باتري که در اغلب گوشي ها شل مي شود، در اين مدل کل قاب پشت را تشکيل مي دهد. صفحه نمايش Touch در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز است در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
 مدل Touch در قاب پشت تلفن داراي يک دوربين دو مگا پيکسل است که آينه کوچک خود نگاره نيز نزديک آن مشاهده مي شود. دوربين فاقد فلاش است. بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن، منوي آن ظرف ۴ ثانيه فعال مي شود.
اين مدل گوشي اچ تي سي داراي ۶۴MB ROM و ۱۲۸MB RAM است. با استفاده از کارت حافظه MicroSD مي توان حافظه داخلي را افزايش داد.
 ** آي ميت
فروشندگان گوشي هاي تلفن همراه جيبي مدل JAMA  آي ميت را به عنوان گوشي پرفروش اين برند معرفي کردند.
مدل jama  آي ميت نيز که از ماه جولاي سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار شده است توانست در بازار تلفن همراه ايران از فروش خوبي برخوردار شود و مقام پرفروش ترين گوشي اين برند را به خود اختصاص دهد.
اکثر فعالان بازار معتقدند که اين گوشي به دليل امکانات و قيمت مناسب مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي سه ميليون و ۲۷۰  هزار ريال به فروش مي رسد.
گوشي آي ميت مدل   jama 110 گرمي با تک رنگ نقره اي با صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و دوربين عکاسي و فيلمبرداري توانست در ميان کاربران از محبوبيت خاصي برخوردار شود.۱۲۸ مگابايت حافظه داخلي ، حافظه ROM ، ۶۴ مگابايت حافظه SDRAM از مشخصات حافظه اين گوشي آي ميت به شمار مي آيد .همچنين گوشي jama داراي پردازنده SAMSUNG SC32442X 300MHz است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا