دو خبر از کريستين ديور و موزيلا

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين قاب با قميت ۲۹۰ يورو يا ۴۵۰ دلار يعني بيش از دوبرابر قيمت iPhone 3G که قرار است ،توسط AT&T يازدهم جولاي عرضه شود به فروش مي رسد.اين قاب به “Dior Homme iPhone Holder” موسوم بوده و از چرم گوساله ساخته شده …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين قاب با قميت ۲۹۰ يورو يا ۴۵۰ دلار يعني بيش از دوبرابر قيمت iPhone 3G که قرار است ،توسط AT&T يازدهم جولاي عرضه شود به فروش مي رسد.
اين قاب به “Dior Homme iPhone Holder” موسوم بوده و از چرم گوساله ساخته شده که با طرح هايي به رنگ مشکي منقش شده است.
برخلاف ديگر قاب ها، اين قاب بسيار شبيه کيف پول کوچک است و به کاربران امکان مي دهد که گوشي iPhone خود را به شکل کامل داخل آن پنهان کنند.
اين قاب براي افراد ثروتمند طراحي شده البته قاب هاي ديگري نيز وجود دارد که از آن جمله مي توان به قاب Homme اشاره کرد که براي اولين نسل گوشي iPhone  با قيمت ۲۹ دلار طراحي شده بود.
اولين بار نيست که کريستين ديور با دنياي موبايل همکاري مي کند، اين طراح مشهور فرانسوي پيش از اين با همکاري ModeLabs اقدام به ساخت يک گوشي موسوم به “My Dior” کرد.
اين گوشي تاشو بود و از ويژگي هايي چون صفحه نمايش لمسي، دوربين ۲ مگاپيکسلي، قابليت پخش موسيقي و ديگر قابليت هاي چند رسانه اي برخوردار بود و با قيمت ۵ هزار دلار عرضه شد.
 همچنين شرکت موزيلا اعلام کرد که تعداد دانلود نرم افزار مرورگر نسخه Mozilla Firefox 3.0 اين شرکت در طول يک روز (۲۴ساعت ) به رکورد ۳/۸ ميليون بار رسيد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين تعداد دانلود نرم افزار طي ۲۴ ساعت يک رکورد بشمارمي رود و از اين لحاظ قابليت ثبت در کتاب ثبت رکوردهاي “گينس” (Guinness Book ) را دارد.
مرورگر موزيلا يک مرورگر اينترنتي است که براساس نرم افزار جستجوگر و مرورگر صفحات وب Netscape Communicator طراحي شده است و گفته مي شود نسخه جديد اين مرورگر نيزدر ماه سپتامبر عرضه مي شود.
موزيلا Mozilla نام رسمي و عمومي و اصلي بسته نرم افزاري “موزيلا اپليکيشن سويت” (Mozilla Application Suite) در “بنياد موزيلا” Mozilla Foundation است که در حال حاضر با عنوان بسته نرم افزاري SeaMonkey شناخته مي شود.
درکاربرد غيررسمي اين بسته نرم افزاري با ترکيبي از ديگر اصطلاحات نيزاستفاده مي شود و بعضي از اين اصطلاحات که اکنون از بين رفته و منسوخ شده اند  بعنوان مثال Netscape Communications Corporation – مربوط به بسته هاي نرم افزاري هستند.
۱۳۵/۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا