افزايش سهم بازاراپراتور ويوو برزيل

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين افزايش سهم ويوو در حالي است که ديگر رقباي اصلي ويوو در برزيل در اين ماه رشد چنداني را در بازار ارتباطي تلفن همراه اين کشور نداشته اند.اين اپراتور سال گذشته توانست با کسب مالکيت اپراتور تلمينگ سهم خود در بازار ارتباطي اين کشور را بالا برد.تعداد …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين افزايش سهم ويوو در حالي است که ديگر رقباي اصلي ويوو در برزيل در اين ماه رشد چنداني را در بازار ارتباطي تلفن همراه اين کشور نداشته اند.
اين اپراتور سال گذشته توانست با کسب مالکيت اپراتور تلمينگ سهم خود در بازار ارتباطي اين کشور را بالا برد.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در برزيل تا پايان مي ۲۰۰۸ميلادي ۱۳۰.۵ميليون نفر اعلام شد که با توجه به آمار بدست آمده تنها در طي ماه مي ۲.۸ميليون کاربر به شبکه ارتباطي اين کشور اضافه شده که نشان دهنده گسترش فرصت هاي پيش روي اپراتورها ي برزيل براي افزايش تعداد کاربران است.
بر اساس برسي هاي انجام شده نرخ رشد شيکه و کاربران ارتباطي اين کشور  در ماه مي سال جاري ميلادي  24درصد بيشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.
در برزيل  9اپراتور ارتباطي فعاليت مي کنند که ويوو با بيش از ۳۴ميليون کاربر رتبه اول را در بين اپراتوراي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا