“استارهاب” سرويس کيف پول همراه را در سنگاپور ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، لغت Osaifu-Keitai در زبان ژاپني به معناي کيف پول همراه است  يک مارک تجارتي شرکت NTT DoCoMo است که اين سرويس را در ماه جولاي ۲۰۰۴ راه اندازي کرد. در اين سرويس تلفن همراه با يک تراشه ترکيب شده است تا سرويس هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، لغت Osaifu-Keitai در زبان ژاپني به معناي کيف پول همراه است  يک مارک تجارتي شرکت NTT DoCoMo است که اين سرويس را در ماه جولاي ۲۰۰۴ راه اندازي کرد.
در اين سرويس تلفن همراه با يک تراشه ترکيب شده است تا سرويس هاي پرداخت و انتقال پول موبايلي را ارايه دهد.
مزاياي اين سرويس شامل پول الکترونيکي، کارت هويت، کارت پرداخت هزينه رفت و آمد با اتوبوس و قطار، کارت اعتباري و کارت هاي تخفيف ارتباط از راه دور و بدون نياز به تماس است.
اين کاربرد کيف پول همراه همچنين توسط ساير اپراتورهاي سرويس موبايلي نيز پشتيباني و در بيش از ۶۴۰ هزار فروشگاه پذيرفته شده که  آن را به استاندارد بديهي براي سرويس کيف پول همراه در ژاپن تبديل کرده است.
مدير سرويس هاي پرداخت و انتقالات استارهاب گفت : اين شرکت پيشگام توسعه سرويس ها و کاربردهاي ارتباط بدون تماس( ارتباط با دستگاه هاي کارت خوان از فاصله ي نزديک ) در سنگاپور است.
وي گفت که اين شرکت  اولين اپراتور تلفن همراه در خارج از ژاپن است  که سرويس Osaifu-Keitai را به طور آزمايشي در آينده نزديک در بازار خود عرضه مي کند و  اعتقاد داريم اين سرويس  به ما کمک مي کند تا به سرعت تجهيزات مورد نياز براي سرويس ها و کاربردهاي بدون تماس را در سنگاپور توسعه داده و سرويس کيف پول همراه را که براي مشترکان ما جذاب است، ارايه کنيم.
وي افزود: سنگاپور از امکانات و شرايط مناسب مانند ضريب نفوذ بالاي تلفن همراه،  تجهيزات پرداخت بدون تماس و مشترکان طرفدارتکنولوژي براي فعال سازي ويژگي هاي کيف پول همراه برخوردار است.
تعداد کاربران سنگاپورتا پايان ژوئن ۲۰۰۷ميلادي چهارميليون و۹۸۷هزار و ۸۰۰نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۱۱.۲درصد اعلام شده است و در اين کشور سه اپراتور فعال وجود دارد که سينگ تل با يک ميليون و ۸۲۰هزار کاربر رتبه اول را دربين سه اپراتور ديگر به خود اختصاص داده است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا