۹۰ درصد ترافيک اطلاعاتي مربوط به شبکه هاي موبايل است

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت نيوزاينفو، تحقيقات اريکسون نشان داده که تا چند سال آينده ترافيک اطلاعاتي از ترافيک صوتي در شبکه هاي تلفن همراه جنوب شرق آسيا پيشي مي گيرد. سرويس هاي آنلايني چون يوتيوب و محتواهاي ويديويي و چند رسانه اي هم اکنون از طريق سرويس هاي پهن …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت نيوزاينفو، تحقيقات اريکسون نشان داده که تا چند سال آينده ترافيک اطلاعاتي از ترافيک صوتي در شبکه هاي تلفن همراه جنوب شرق آسيا پيشي مي گيرد.
سرويس هاي آنلايني چون يوتيوب و محتواهاي ويديويي و چند رسانه اي هم اکنون از طريق سرويس هاي پهن باند موبايل در دسترس کاربران قرار دارد.
در حالي که سرويس هاي اينترنت پهن باند در جنوب شرق آسيا با هزينه کمتر در دسترس کاربران قرار مي گيرد ،استفاده از اين سرويس ها توسط کاربران بي سيم به سرعت در حال افزايش است.
به عبارت ديگر شبکه هاي تلفن همراه به سوي شبکه هاي پرسرعت تر حرکت مي کنند که به اين شکل منجر به افزايش ترافيک اطلاعاتي در اين دستگاه ها مي شود.
اريکسون اعلام کرد که سرويس دسترسي به فناوري پر سرعت HSPA بزودي ۴۰ مگابايت در هر ثانيه را براي کاربران پهن باند موبايل ارايه مي دهد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا