ال جي گوشي شکلات ۳ آبي را در آمريکا عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي  دو رنگ مشکي و آبي در دسترس کاربران قرار مي گيرد و رنگ مشکي آن قبلا توسط وريزون رونمايي شده بود و  نسخه آبي آن که  دخترانه تر است  بزودي عرضه مي شود.اين گوشي همانند گوشي هاي شکلات که پيش از …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي  دو رنگ مشکي و آبي در دسترس کاربران قرار مي گيرد و رنگ مشکي آن قبلا توسط وريزون رونمايي شده بود و  نسخه آبي آن که  دخترانه تر است  بزودي عرضه مي شود.
اين گوشي همانند گوشي هاي شکلات که پيش از اين معرفي و عرضه شده اند بزرگ بوده و داراي کليدهاي ناوبري گرد است که روي قاب رويي گوشي نصب شده اند.
شکلات ۳ تاشو بوده و از ويِِژگي هاي پيشرفته تري نسبت به نسخه هاي پيشين  برخوردار است وداراي  دوربين ۲ مگاپيکسلي با ضبط ويديو، صفحه نمايش داخلي با وضوح تصوير ۲۴۰ x 320 پيکسل و پشتيباني از شبکه دو باند CDMA با EV-DO Rev. 0 مي باشد.
امکان پخش موسيقي، بلوتوث استريو، بلندگو، پخش موسيقي و ويديو V CAST ، راديو FM، ايميل و وب، پيام فوري از ديگر قابليت هاي اين گوشي است.
حافظه داخلي اين گوشي يک گيگابايت بوده و امکان ارتقاي آن تا ۸ گيگابايت با کارت حافظه microSD  و microSDHC را دارد.
جزييات بيشتر راجع به اندازه و وزن اين گوشي در اين سايت ذکر نشده اما آنچه از تصوير آن برمي آيد به نظر مي رسد که باريک باشد.
Chocolate 3  در ماه جولاي به بازار آمريکا عرضه مي شود اما هنوز قيمت آن توسط وريزون اعلام نشده است. 
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا