تليا سونرا سهام omHouse نروژ را خريداري کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،سونرا در ادامه اين بيانيه آورده است با کسب اين مقدار سهام ،توانسته ۱۰۰درصد سهام شرکت مادر”کام هوس”را از آن خود کند.“کنت کارلبرگ”يکي از مديران ارشد تلياسونرا در اين باره گفت:بر اساس اين طرح “نت کام”يکي از شعبه هاي تليا سونرا در اين کشور مي تواند فروش محصولات …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،سونرا در ادامه اين بيانيه آورده است با کسب اين مقدار سهام ،توانسته ۱۰۰درصد سهام شرکت مادر”کام هوس”را از آن خود کند.
“کنت کارلبرگ”يکي از مديران ارشد تلياسونرا در اين باره گفت:بر اساس اين طرح “نت کام”يکي از شعبه هاي تليا سونرا در اين کشور مي تواند فروش محصولات خود را در اين فروشگاه ها افزايش دهد.
اين مقام آگاه افزود:در ماه مارس ۲۰۰۶ميلادي تليا سونرا ۳۳.۴درصد سهام اين شرکت را خريداري کرد و با  قابليت هاي ComHouse توانست رشد معاملات و درامدهاي تليا سونرا را در نروژ به طرز چشمگيري ارتقا دهد و به سياست هاي اين اپراتور براي حضور هر چه بيشتر در اين کشور جامع عمل بپوشاند.
تليا سونرا اپراتور تلفن همراهي است که سرويس هاي خود را در کشورهاي سوئد و فنلاند و چند کشور اروپاي ديگر ارايه مي دهدو تعداد کاربران آن  اپراتور ۲۶ميليون بوده است و دفتر مرکزي آن در استکهلم پايتخت سوئد قرار دارد.
تعداد کاربران تلفن همراه در نروژ تا ژوئن ۲۰۰۷ ميلادي بيش از پنج ميليون کاربر وضريب نفوذ تلفن همراه دراين کشور ۱۱۱درصد اعلام شده است.
نروژ دو اپراتور ارتباطي دارد که نت کام با بيش از يک ميليون کاربر رتبه دوم را در جدول رده بندي اپراترهاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا