بسياري از کاربران ازقابليت هاي پيشرفته گوشي ها استفاده نمي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اسمارت کمپاني دات کام دات آيو” ، براساس نتايج يک تحقيق و گزارش جديد که دراستراليا صورت گرفت ، دو سوم از افرادي که گوشي هاي تلفن همراهشان داراي  قابليت هاي جذاب و کاربردي پيشرفته نسل سومي  است ، از اين قابليت ها …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اسمارت کمپاني دات کام دات آيو” ، براساس نتايج يک تحقيق و گزارش جديد که دراستراليا صورت گرفت ، دو سوم از افرادي که گوشي هاي تلفن همراهشان داراي  قابليت هاي جذاب و کاربردي پيشرفته نسل سومي  است ، از اين قابليت ها استفاده نمي کنند.
براساس نتايج تحقيق انجام شده توسط موسسه استراليايي “کاميونيکيشن اند مديا” ، نيمي از افرادي که دراين تحقيق از آنها دراين باره سووال شد، دليل استفاده نکردن از قابليت هاي پيشرفته تلفن همراهشان را علاقه مند نبودن به اين قابليت ها ذکر کردند.
 همچنين ۵۰در صد از اين افراد آشنا نبودن با کاربرد هاي جديد و هزينه اضافي  را علت استفاده نکرن از قابليت ها ي پيشرفته گوشي ها ذکر کردند.
در اين تحقيق آمده است که بيش از يک سوم تمامي کاربران که گوشي تلفن همراه نسل سومي دارند، در رده سني بين ۱۸ تا ۲۴ سال هستند که طبق نتايج آماري ۴۳درصد دارندگان تلفن همراه نسل سومي را تشکيل مي دهند.
نتايج اين تحقيق نشان مي دهد که ۱۲ درصد افراد بالاي ۶۱سال ازگوشي هاي نسل سومي استفاده مي کنند.
 استراليا ۸/۱۹ ميليون کاربر دارد و ضريب تلفن همراه در اين کشور با ۶اپراتور فعال  5/96 درصد  است.
۱۳۱/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا