سرويس مانيا تي وي براي موبايل عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت تري جي، اين سرويس به کاربران اجازه مي دهد که به محتواي تلويزيون آنلاين از هر دستگاه تلفن همراهي که قابليت پخش ويديو را داشته باشد، دسترسي داشته باشند.   maniaTV روش هاي شخصي سازي بيشتري را براي کاربران موبايلي ارايه مي کند به طوري که …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت تري جي، اين سرويس به کاربران اجازه مي دهد که به محتواي تلويزيون آنلاين از هر دستگاه تلفن همراهي که قابليت پخش ويديو را داشته باشد، دسترسي داشته باشند.  
maniaTV روش هاي شخصي سازي بيشتري را براي کاربران موبايلي ارايه مي کند به طوري که کاربران مي توانند برنامه هاي مطلوب شان را با قابليت “ارسال براي يک دوست” از يک موبايل به موبايل ديگر بفرستند.
اين سرويس همچنين پلتفورم Transpera براي همه دستگاه هايي که امکان پخش ويديو را دارند ارايه مي دهد و براي کاربران دستگاه هاي جديدي چون ۳G iPhone امکان جستجوي ويديوها، ذخيره آنها و دريافت زنگ هشدار  فراهم مي شود.
شبکه maniaTV در سال ۲۰۰۴ راه اندازي شد و اولين شبکه تلويزيون اينترنتي است و اين شبکه ماهانه حدود ۸ ميليون بازديد کننده دارد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا