سهم هند در بازار بازي هاي موبايلي به ۱۹۳ميليون دلار مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين تحقيقات ارزش بازار بازي هاي موبايلي کل جهان  تا ۲۰۱۰ميلادي ۲.۲ميليارد دلار برآورد کرده که با توجه به پيش بيني هاي انجام شده  کمتراز ۱۰درصد اين مقدار را کشور آسيايي هند به خود اختصاص خواهد داد.اين گزارش در ادامه بررسي ها خود کاهش ۹درصدي فروش اين باز …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين تحقيقات ارزش بازار بازي هاي موبايلي کل جهان  تا ۲۰۱۰ميلادي ۲.۲ميليارد دلار برآورد کرده که با توجه به پيش بيني هاي انجام شده  کمتراز ۱۰درصد اين مقدار را کشور آسيايي هند به خود اختصاص خواهد داد.
اين گزارش در ادامه بررسي ها خود کاهش ۹درصدي فروش اين باز ي ها در فصل دوم سال ۲۰۰۷ ميلادي را دليلي براي رشد و توليد بازي هاي جديد تر و باکيفيت تر در فصل ها ي بعد از آن دانست.
در ادامه اين گزارش سود حاصل از فروش اين بازي ها در آمريکا در سال ۲۰۰۷ ميلادي ۸۰۰ميليون دلار برآورد شده است و توليد کنندگان بازي هاي موبايلي در اين کشور انتظار دارند فروش حاصل از اين بازي ها تا سال ۲۰۱۲ ميلادي براي آنها سود معدل ۳.۳ميليارد دلار به ارمغان آورد.
تعداد کل کاربران تلفن همراه هند ۲۷۰ميليون و ضريب نفوذ آن  بيش از۱۹درصد است و اين کشور داراي ۱۲اپراتور فعال دارد.
هند با سه ميليون و ۱۶۶هزارو ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا