همکاري الکاتل لوسنت با مديا کورپ سنگاپور

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، DVBHسرويس پخش ويديو ديجيتالي دستگاه موبايلي و قابل حمل مي باشد که بر اساس قرار داد منعقد شده  قرار است آلکاتل لوسنت آن را تا آگوست براي کاربران تلويزيون همراه سنگاپور ارايه دهد.در اين طرح پلتفورم  DVBHآلکاتل لوسنت از استانداردهاي (OMA BCAST SCP) که مطابق با استانداردهاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، DVBHسرويس پخش ويديو ديجيتالي دستگاه موبايلي و قابل حمل مي باشد که بر اساس قرار داد منعقد شده  قرار است آلکاتل لوسنت آن را تا آگوست براي کاربران تلويزيون همراه سنگاپور ارايه دهد.
در اين طرح پلتفورم  DVBHآلکاتل لوسنت از استانداردهاي (OMA BCAST SCP) که مطابق با استانداردهاي جهاني است، پشتيباني خواهد کرد وبا استفاده از اين سرويس کاربران تلويزيون همراه  قادر خواهند بود بدون قطع سيستم خود به گوشي همراه ديگروصل شوند.
M1 و مديا کورپ جزو اولين شرکت ها در جهان خواهند بود که ازاين  استاندارد در سطح جهان استفاده مي کنند و در اين طرح سامسونگ و Gemalto با آلکاتل لوسنت همکاري خواهند کرد.
MediaCorp يک مجموعه از شرکت هاي تجاري رسانه اي در سنگاپور است که فعاليت اصلي آن در زمينه بخش هاي تلويزيوني ، راديويي  وماهنامه ،روزنامه و ساخت فيلم است.
اين شرکت در حال حاضر ۱۴کانال راديويي و ۶کانال تلويزيوني را پشتيباني مي کند.
تعداد کل کاربران در سنگاپورتا پايان ژوئن ۲۰۰۷ميلادي چهارميليون و۹۸۷هزار و ۸۰۰نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۱۱.۲درصد اعلام شده است.
در اين کشور سه اپراتور فعال وجود دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا