تاثير آيفون نسل سوم روي گوشي ها و اپراتوهاررقيب

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “بيزينس ويک”، نسخه کنوني گوشي هاي آيفون در مدت کمي توانست  بازار گوشي هاي هوشمند را تسخير کند و در اولين سال عرضه سهم گوشي هاي رقباي خود شامل “ريسرچ اند موشن” را گرفت. اپل ۲۰۰ دلار از قيمت گوشي هاي آيفون نسل سوم خود …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “بيزينس ويک”، نسخه کنوني گوشي هاي آيفون در مدت کمي توانست  بازار گوشي هاي هوشمند را تسخير کند و در اولين سال عرضه سهم گوشي هاي رقباي خود شامل “ريسرچ اند موشن” را گرفت.
اپل ۲۰۰ دلار از قيمت گوشي هاي آيفون نسل سوم خود را کاهش داده و اينترنت آن را نيز سريعتر و ويژگي هاي نرم افزاري زيادي را به آن اضافه کرده است که براي کاربران تجاري و عادي جذاب خواهد بود.
اين گوشي جديدي در ماه جولاي عرضه مي شود و تحليلگران و منتقدان بازار عقيده دارند ساير اپراتورها احتمالاً براي اين که با آيفون رقابت کنند تخفيف (کمک هزينه) گوشي هاي خود و بودجه بازاريابي را افزايش مي دهند و قيمت برخي از سرويس ها را کاهش مي دهند.
آيفون نسل سوم جديد هم اکنون در ازاي قرار داد دوساله با AT&T به قيمت ۱۹۹ تا ۲۹۹ دلار عرضه مي شود.
اپراتورها براي ترغيب مشترکان حرفه اي در حفظ اپراتورها ناگزير هستند که در طرح هاي بي سيم اعتبار و هزينه بيشتري اختصاص دهند.
 طبق گزارش ” TNSمديا اينتليجنس” هزينه هاي وريزون وايرلس در فصل اول براي تبليغات ۳۰ درصد افزايش يافته است.
يک راه ديگر براي حفظ  کاربران ارايه سرويس هايي با قيمت هاي کمتر است، در واقع رقبا با اين روش مي توانند با AT&T رقابت کنند، که هزينه هاي سرويس را براي خريداران آيفون افزايش داده است تا کمک هزينه بالايي را که براي خريد آيفون به خريداران پرداخت مي کند، جبران کند. 
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا