ظرفيت سازي براي ۱۰ ميليون سيم کارت در سال جديد

به گزارش موبنا وحيد صدوقي با اشاره به برنامه سال گذشته اين شرکت براي جذب شش ميليون مشترک که در عمل به ‌۱۲ ميليون مشترک رسيد، راهکار جذب مشترک را ارايه سيم‌کارت‌هاي ‌۱۵۰ هزار توماني عنوان کرد .وي که در نخستين جشنواره نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها سخن مي‌گفت،ادامه داد: طبق پيشنهاد، ثبت‌نام سيم‌کارت ‌۱۵۰ …

به گزارش موبنا وحيد صدوقي با اشاره به برنامه سال گذشته اين شرکت براي جذب شش ميليون مشترک که در عمل به ‌۱۲ ميليون مشترک رسيد، راهکار جذب مشترک را ارايه سيم‌کارت‌هاي ‌۱۵۰ هزار توماني عنوان کرد .
وي که در نخستين جشنواره نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها سخن مي‌گفت،
ادامه داد: طبق پيشنهاد، ثبت‌نام سيم‌کارت ‌۱۵۰ هزار توماني آغاز و محصولي ديگري به محصولات شرکت اضافه شد.
صدوقي خاطر نشان کرد: سال قبل برخلاف نظر مجلس و سازمان مديريت ، ثبت‌نام سيم کارت اعتباري را انجام داديم  که ‌۱۱ ميليون ثبت‌نام طي ۹ ماه صورت گرفت.
مديرعامل شرکت ارتباطات سيار با اشاره به خصوصي‌سازي مخابرات ايران اظهار داشت:بر اساس مفاد پروانه، ما بايد به جذب ‌۳۸ ميليون مشترک در کشور بپردازيم.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، وي تاکيد کرد: علاوه بر مشارکت همه در راستاي ارتقاي کيفي همه بخش‌هاي شبکه، براي ارايه سرويس‌هاي جديد نظير GPRS که در آن هزينه کرده‌ايم، از نظرات همه استقبال مي‌شود.
مديرعامل شرکت ارتباطات سيار خاطر نشان کرد: در سال ‌۸۶ نرخ مشارکت کارکنان در نظام پيشنهادها ‌۶/۰ درصد بود که در سال جاري در نظر داريم اين رقم را به ‌۳ تا ‌۴ برسانيم.
صدوقي سرمايه مشترک ارتباطات سيار را ، مشترکان اين شرکت، شرکت‌هاي همکار و کارکنان دانست که در قالب نظام پيشنهاد مي‌توان به توقعات هر کدام از اين دسته‌ها پاسخ داد و به بهره‌وري رسيد.
وي جامعه هدف شرکت را مشترکان آن برشمرد و گفت: مشترکان هم مي‌توانند به ما پيشنهاد دهند، چرا که هدف ما ارايه خدمات مناسب به اين جمع است.
صدوقي در خصوص مزاياي نظام مشارکت به ايجاد انگيزش در کارکنان، افزايش سطح رضايت شغلي، ايجاد روحيه کار گروهي و کاهش تنش‌ها اشاره کرد و گفت: شبکه ما فوق‌العاده پيچيده است و به همفکري تک تک کارکنان براي افزايش توان اجرايي مديريت و جذب بيش‌تر مشترکان نياز داريم.
مديرعامل شرکت ارتباطات سيار، نظام مشارکت را در راستاي کمک به بهبود کيفيت دانست و گفت: برندگان اصلي اين نظام مشترکان هستند، چرا که متناسب با مشکلات‌شان پيشنهاد ارايه مي‌شود و در نهايت راحت‌تر به سرويس‌ها دسترسي مي‌يابند.
وي تصريح کرد: پياده‌سازي نظام پيشنهاد از ارايه‌ آن مهم‌تراست و ما به دنبال اين فرايند هستيم و معتقد نيستيم که ارزيابي اين دوره بهترين و کامل‌ترين است اما به دنبال بهتر کردن آن هستيم.
۱۲۸/ ۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا