کنسرسيوم توسعه ارتباطات سيار با توليدکنندگان داخلي قرار داد منعقد کرد

منصور کبيري رهني در گفت وگو با خبرنگار موبنا با بيان اين که خط توليد ظرفيت سازي براي شش ميليون خط تلفن همراه با برنامه ريزي و به صورت منظم آغاز شده ، اظهار داشت:به منظور افزايش توليد و سرعت بخشيدن به اين مهم ،با برخي شرکت هاي فعال در بخش  الکترونيک ،قراردادهايي منعقد شده …

منصور کبيري رهني در گفت وگو با خبرنگار موبنا با بيان اين که خط توليد ظرفيت سازي براي شش ميليون خط تلفن همراه با برنامه ريزي و به صورت منظم آغاز شده ، اظهار داشت:به منظور افزايش توليد و سرعت بخشيدن به اين مهم ،با برخي شرکت هاي فعال در بخش  الکترونيک ،قراردادهايي منعقد شده است.
وي با اشاره به نصب آنتن هاي توليد شده توسط اين کنسرسيوم در برخي استان هاي جنوبي کشور ، ادامه داد: کيفيت آنتن هاي نصب شده مناسب بوده و مورد تاييد شرکت ارتباطات سيار قرار گرفته است.
کبيري رهني در پاسخ به اينکه آيا تا پايان شهريور ماه مطابق با تعهدات قرارداد، توليد تجهيزات به پايان مي رسد يا خير، خاطر نشان کرد: در شرايط  فعلي زمان مشخصي را براي پايان توليد تجهيزات پيش بيني نمي کنيم.
وي دليل تاخير در توليد تجهيزات مورد نظر را تاخير در دريافت گواهي تاييد نمونه از جانب سازمان تنظيم مقررات عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بسياري از موانع موجود در اين خصوص برطرف شده و توليدات بر اساس برنامه ريزي پيش مي رود.  
رئيس کنسرسيوم توسعه شرکت ارتباطات سيار در خصوص انعقاد قرارداد شرکت ارتباطات سيار براي نصب تجهيزات توليد شده با اين کنسرسيوم، نيز گفت: تاکنون قراردادي به منظور نصب تجهيزات با  کنسرسيوم منعقد نشده است؛ اما به منظور ارزيابي و جلوگيري از مشکلات، ۱۰۰ دستگاه آنتن توليد شده اوليه توسط خود کنسرسيوم نصب مي شود.
پروژه توليد تجهيزات شبکه ارتباطات سيار در راستاي اجراي فاز ۴ توسعه شبکه اپراتور اول ، به منظور توليد تجهيزاتي چون BTS، آنتن و راديو براي ايجاد ظرفيت ۶ ميليون خط تلفن همراه، به کنسرسيومي متشکل از ۶ شرکت داخلي سپرده و مقرر شد تا اين کنسرسيوم ظرف مدت ۱۸ ماه اين پروژه را به اتمام برساند.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا