ايجاد کميته‌هاي مديريتي بعد از خصوصي سازي مخابرات

به گزارش خبرنگار  موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات  وفا غفاريان معاون وزير و رئيس هيات مديره شرکت مخابرات ايران  اظهار داشت: چگونگي ايجاد اين کميته‌ها در دست بررسي است و پس از نهايي شدن، در هيات مديره شرکت مخابرات ايران تصويب خواهد شد. وي افزود: همکاري و هماهنگي در …

به گزارش خبرنگار  موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات  وفا غفاريان معاون وزير و رئيس هيات مديره شرکت مخابرات ايران  اظهار داشت: چگونگي ايجاد اين کميته‌ها در دست بررسي است و پس از نهايي شدن، در هيات مديره شرکت مخابرات ايران تصويب خواهد شد.
وي افزود: همکاري و هماهنگي در روند فعاليت‌هاي شرکت مخابرات وشرکت‌هاي زيرساخت و فناوري اطلاعات يکي از اولويت‌هاي مسوولان پس از خصوصي سازي است.
وي خاطر نشان کرد: کميته‌هاي مديريتي موجب ايجاد همکاري بهتر ميان سازمان‌هاي ذيربط شده و به واسطه آن خدمات مناسب‌ تري به مردم ارايه خواهد شد.
معاون وزير ارتباطات ادامه داد: در کنار کميته هاي مديريتي، کميسيون‌هاي کارشناسي مشترک نيز به منظور بررسي‌هاي کارشناسي همکاري‌هاي مدنظر مسوولان، تشکيل مي‌شود.
وي تأکيد کرد: از ابتداي فعاليت‌هاي خصوصي سازي در مخابرات، موضوع يکپارچه سازي و هماهنگي فعاليتها بعد از اين واگذاري، در دستور کار قرار داشت و ايجاد اين کميته هاي کارشناسي در اين راستا است.
رئيس هيات مديره شرکت مخابرات ايران تصريح کرد: بعد از خصوصي سازي، بهره‌ وري در فعاليت‌هاي اجرايي افزايش و توسعه مخابرات کشور، سرعت بيشتري مي يابد و در همين راستا نيز کيفيت و تنوع خدمات ارايه شده به مردم مناسب تر خواهد شد.
غفاريان با اشاره به تلاش‌هاي صورت گرفته در اين زمينه گفت: سهام مخابرات در يک اقدام هماهنگ ميان وزارت ارتباطات، وزارت اقتصاد، سازمان خصوصي سازي، سازمان بورس و شرکت مخابرات ايران و با انجام کار کارشناسي براي ورود به بورس آماده مي شود.
وي خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات يک شرکت سودآور است و بر همين اساس معتقديم که سهام مخابرات مورد استقبال قرار خواهد گرفت و افزايش قيمت آن، شاخص‌هاي بورس را تغيير خواهد داد.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا