هدست بلوتوث سوني مدل DR-BT140QP معرفي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، با اينکه انواع هدست هاي بلوتوث جديد با طرح هاي مختلف  بطور دايم توليد  و تقريبا هرچند روز يکبار به بازار و کاربران معرفي مي شوند ، با اينحال بسياري از کاربران تقريبا استفاده اي از آن نمي برند و بطور …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، با اينکه انواع هدست هاي بلوتوث جديد با طرح هاي مختلف  بطور دايم توليد  و تقريبا هرچند روز يکبار به بازار و کاربران معرفي مي شوند ، با اينحال بسياري از کاربران تقريبا استفاده اي از آن نمي برند و بطور ناخودآگاه يا آگاهانه بلافاصله پس ازشنيدن زنگ گوشي موبايل ؛بلافاصله  گوشي را برداشته و صحبت مي کنند.
هدست ها بيشتر داراي مارک هاي متفرقه هستند و تعداد کمي از آنها با مارک هاي توليد کنندگان معروف و شناخته شده به بازار عرضه مي شوند که هدست بلوتوث Sony DR-BT140QP يکي از آنها است و ممکن است کاربران بخاطر مارک شرکت سازنده ، بيشتر از آن استقبال کنند.
اين وسيله با صداي داراي کيفيت بالا و ظاهري زيبا در رنج فرکانسي ۱۶ تا ۲۴ هرتز کارمي کند و داراي سيستم اتصال بلوتوث ۲ ، با پشتيباني نمودارهاي A2DP/AVRCP/HFP/HSP  و باتري با ظرفيت مکالمه مناسب براي تقريبا ۱۲ ساعت است.
Sony DR-BT140QP با قيمت خرده فروشي ۸۹/۱۳۸ دلار  درماه جولاي  و در رنگ هاي نقره اي ، سفيد ، صورتي و مشکي به بازار عرضه مي شود .
شرکت “سوني” در سال ۱۹۴۶ در ژاپن تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر توکيو قراردارد و در زمينه هاي بسياري از جمله  توليد وسايل الکتريکي ، الکترونيکي ، صوتي ، تصويري ، ديجيتالي ، چند رسانه اي ، نيمه هاديها ، کامپيوتر، بازيهاي الکترونيکي ، راديو و تلويزيون فعاليت مي کند.
درآمد خالص اين شرکت تا پايان ماه مارس سال ۲۰۰۷ ميلادي يک ميليارد و ۷۱ ميليون دلار و تعداد کارکنانش ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است.
۱۳۱/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا