آيفون ۳G امسال به روسيه مي رود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت اپل در راستاي برنامه جهاني کردن فروش آيفون و عرضه نسخه نسل سومي آن ، اين گوشي  را در کشورهاي مختلف در سراسر جهان ارايه مي دهد و تصميم دارد آن را به يک پديده جهاني تبديل کند.دو اپراتور بزرگ روسيه “تلسيستم” …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت اپل در راستاي برنامه جهاني کردن فروش آيفون و عرضه نسخه نسل سومي آن ، اين گوشي  را در کشورهاي مختلف در سراسر جهان ارايه مي دهد و تصميم دارد آن را به يک پديده جهاني تبديل کند.
دو اپراتور بزرگ روسيه “تلسيستم” و “مگافون”، با شرکت اپل وارد مذاکره شده اند و شرکت “ويم پلکام” که قرار است امسال شبکه نسل سومي خود را راه اندازي کند  احتمالا در ارايه گوشي آيفون سهيم خواهد بود.
ويمپل کام ،دومين اپراتور بزرگ تلفن همراه جمهوري فدرال روسيه مي باشد که در ۷۴منطقه از ۸۹منطقه موجود در  روسيه حدود ۲۵ميليون کاربر داشته است و پايگاه اصلي آن در مسکو پايتخت اين کشور قرار دارد.
تعداد کاربران روسيه تا ماه اگوست ۲۰۰۷ميلادي ۱۶۳ميليون و ۷۳۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين دوره زماني ۱۱۱درصد بوده است ودر اين کشور ۱۱اپراتور تلفن همراه فعاليت مي کنند.
گوشي جديد و نسل سومي آيفون داراي سيستم  هماهنگ کننده تقويم ، سيستم پشتيبان شبکه هاي خصوصي برمنباي پروتکل Cisco (Cisco IPsec VPN) به منظور دسترسي امن به شبکه شرکتي که با کاربر همکاري مي کند، است.
گوشي جديد آيفون داراي باتري با ظرفيت مناسب براي ۵ ساعت مکالمه با استفاده از شبکه هاي نسل سومي  ،  6 ساعت جستجوي اينتنرنتي و ۷ ساعت پخش ويدويي است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا