وودافون طرح اينترنت همراه “روزي يک دلار” را ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “اسکوپ”، با استفاده از اين سرويس مشترکان تلفن همراه روزانه به ازاي استفاده از ۱۰ مگا بايت داده ۱ دلار پرداخت مي کنند. اين ميزان استفاده از داده هاي بيشتر از ميزاني که کاربران معمولي تلفن همراه از اينترنت استفاده مي کنند.کاربران از ۲۸ ژوئن …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “اسکوپ”، با استفاده از اين سرويس مشترکان تلفن همراه روزانه به ازاي استفاده از ۱۰ مگا بايت داده ۱ دلار پرداخت مي کنند. اين ميزان استفاده از داده هاي بيشتر از ميزاني که کاربران معمولي تلفن همراه از اينترنت استفاده مي کنند.
کاربران از ۲۸ ژوئن بدون اين که براي استفاده از داده ها مجبور به بستن قراردادهاي ثابت ماهانه باشند، مي توانند اينترنت را جستجو کنند، موسيقي و بازي را دانلود کرده، و به سايت هاي دلخواه خود بروند.
مشترکاني که بيشتر از اين ميزان استفاده دارند مي توانند از ساير طرح هاي داده اي که ارايه مي شود، استفاده کنند.
“کورستن شالفون” مدير کل محصولات و سرويس هاي وودافون گفت: اين تعرفه جديد  روشي را که کاربران از اينترنت همراه استفاده مي کنند تغيير خواهد داد در حالي که  تا کنون  ما ظرفيت شبکه خود را افزايش داده ايم، گوشي ها به سرعت توسعه مي يابند و اکنون مي توانيم اينترنت همراه را با قيمت ارزان تري ارايه دهيم.
وودافون براي اين که مطمئن شود مشترکان نيوزيلند از اين تعرفه جديد بهره مي برند، وب سايت هايي را براي استفاده در تلفن همراه سازگار کرده است.
نيازي نيست کاربران هيچ برنامه اي را نصب کنند، اين سرويس با تمام  گوشي هاي مجهز به WAP کار مي کند.
اين تعرفه جديد ساده و به صرفه است و هم اکنون تقريباً براي تمامي داده هاي اينترنتي ار جمله پورتال Vodafone Live!  قابل کاربرد است. استفاده از تلويزيون همراه Sky و Vodafone Compass شامل هزينه هاي استفاده از داده ها نمي شود.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا