موتورولا گوشي مدل i335 را عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين گوشي با قابليت هاي مختلف داراي استاندارد نظامي ۸۱۰ F ساخته شده و از سري گوشي هاي مقاوم در برابر گردو خاک ، ضربه به شمار مي آيد . گوشي ياد شده داراي قابليت هاي Direct Talk, Direct Connect و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين گوشي با قابليت هاي مختلف داراي استاندارد نظامي ۸۱۰ F ساخته شده و از سري گوشي هاي مقاوم در برابر گردو خاک ، ضربه به شمار مي آيد .
گوشي ياد شده داراي قابليت هاي Direct Talk, Direct Connect و Group Connect ، قابليت هاي GPS و ارسال پيام هاي متني SMS و MMS است.
لا i335  که باشبکه نکستل Nextel کار مي کند و با نام Nextel Motorola i335 نيز معرفي شده است ، در اندازه هاي ۷/۴ – ۸/۱ – ۵/۰ اينچ و وزن ۷/۳ اونس طراحي و ساخته شده است و داراي يک باتري با ظرفيت هزار ميلي آمپرساعت ( ۱۰۰۰ mAH) توليد شد.
اين گوشي همچنين داراي سيستم اتصال بي سيم بلوتوث ،  صفحه  نمايش رنگي TFT – ۱۳۰ – ۱۳۰ پيکسلي ، بلندگو و پورت Mini USB ، پشتيباني سيستم JAVA و قابليت دانلود بازيها  ، ضبط صوت ، Datebook ، memo pad و هدست بلوتوث است.
جزييات بيشتر درباره اين گوشي از جمله ديگر قابليت ها و کارآيي ها و همچنين زمان دقيق عرضه به بازار و قيمت فروش آن درسايت اينترنتي ياد شده ، اعلام نشده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا