چشم انداز ارتباطات موبايلي در آمريکاي شمالي

 به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، اين در حالي است که نرخ رشد کاربران تلفن همراه در اين منطقه درفصل اول سالجاري نسبت به دروه مشابه سال قبل از ۱۱.۶به  7.9درصد رسيده است که بيانگر کاهش نرخ رشد است.بر اساس اين بررسي ها ضريب نفوذ تلفن همراه در اين منطقه ۸۲.۵ درصد است …

 به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، اين در حالي است که نرخ رشد کاربران تلفن همراه در اين منطقه درفصل اول سالجاري نسبت به دروه مشابه سال قبل از ۱۱.۶به  7.9درصد رسيده است که بيانگر کاهش نرخ رشد است.
بر اساس اين بررسي ها ضريب نفوذ تلفن همراه در اين منطقه ۸۲.۵ درصد است که بسيار نزديک به ضريب نفوذ ۸۴.۹درصدي ايالت متحده آمريکا است که  92.7درصد از کل کاربران تلفن همراه آمريکاي شمالي در اختيار اپراتورهاي اين کشور است.
در اين گزارش از W-CDMA به عنوان سريع ترين فناوري رشد يافته در امريکاي شمالي نام برده و آورده شد که اين فناوري  طي ۱۲ماه منتهي به پايان مارس ۲۰۰۸ ميلادي حدود ۳۳۶.۷درصد کاربر جديد جذب کرده است. 
تعداد اتصالات W-CDMAدر طول اين مدت نيز از مرز ۱۰ميليون مشترک گذشت و تعداد اتصالات فناوري CDMAاز ۱۳۰.۶ميليون به ۱۴۶.۴۹ميليون و ارتباطات GSM از ۱۰۰ميليون به ۱۰۳.۷ميليون مورد رسيده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا