آلکاتل لوسنت کارخانه توليدي در کاروليناي شمالي را تعطيل مي کند

به گزارش گوه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين اپراتور در گزارش خود آورده است آماده بستن اين کارخانه و انتقال توليدات آن به يکي از دو کارخانه نزديک مرز آريزونا ي مکزيک است که به گفته کارشناسان با اين جابجايي ۲۲۵ نفر از کارکنان شرکت کار خود را از دست مي دهند.“دنايز پنيک”سخنگوي آلکاتل لوسنت …

به گزارش گوه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين اپراتور در گزارش خود آورده است آماده بستن اين کارخانه و انتقال توليدات آن به يکي از دو کارخانه نزديک مرز آريزونا ي مکزيک است که به گفته کارشناسان با اين جابجايي ۲۲۵ نفر از کارکنان شرکت کار خود را از دست مي دهند.
“دنايز پنيک”سخنگوي آلکاتل لوسنت دراين باره گفت:با اتحاديه مربوطه مذاکراتي را انجام داده ايم اما هنوز به نتجه قطعي در اين مورد دست نيافته ايم.
وي در مورد موقعيت کارگراني که در اين کارخانه کار مي کنند، افزود:کارگران ،در صورت تعطيلي کارخانه فرصت هاي شغلي ديگري خواهند داشت و نگراني در مورد بيکاري آنها وجود ندارد زيرا بيشتر اعضاي کارخانه عضو شرکت ارتباطات آمريکا هستند.
شرکت فرانسوي – آمريکايي الکاتل لوسنت در۱۳۲ کشور نمايندگي دارد و دفتر اصلي و مرکزي آن در پاريس قرار دارد و اين شرکت در زمينه تهيه نرم افزار ،سخت افزار و سرويس هاي ارتباطي فعاليت مي کند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا