افزايش قيمت کدهاي نسبي ۰۹۱۲ در برخي از مناطق تهران

آخرين بررسي هاي صورت گرفته از خبرنگار موبنا حاکي از آن است که به دليل کاهش عرضه اين نوع سيم کارت ها فروشندگان مجبور به بالا بردن قيمت اين کالاي ارتباطي شده اند. “علي حيدري” در اين باره گفت: چندي پيش با ثبت نام سيم کارت هاي ۱۵۰ هزار توماني بازار سيم کارت هاي همراه اول …

آخرين بررسي هاي صورت گرفته از خبرنگار موبنا حاکي از آن است که به دليل کاهش عرضه اين نوع سيم کارت ها فروشندگان مجبور به بالا بردن قيمت اين کالاي ارتباطي شده اند.
 “علي حيدري” در اين باره گفت: چندي پيش با ثبت نام سيم کارت هاي ۱۵۰ هزار توماني بازار سيم کارت هاي همراه اول با بي رونقي کامل روبرو شد ولي با گذشت زمان و ارائه اطلاعات دقيق تري در مورد سيم کارت هاي ۰۹۱۰ باز هم بازار سيم کارت هاي ۰۹۱۲ رونق خود را به دست آورد.
وي افزود: هم اکنون با کاهش عرضه سيم کارت هاي صفر و کارکرده همراه اول روبرو هستيم که با استمرار اين روند پيش بيني مي شود قيمت اين نوع سيم کارت ها باز هم بالا رود.
سيم کارت هاي صفر کدهاي “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶″،”۷″ و “۸” در دو منطقه جنوب و شرق تهران به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۵۰هزار ريال، سه ميليون و  150هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۸۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۷۵۰هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت کارکرده کد “۱” نيز تا سقف پنج ميليون و ۴۰۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيردو
سيم کارت کارکرده کدهاي “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶″،”۷″ و “۸”          نيز در اين دو منطقه تهران با قيمت سه ميليون و ۸۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و دو ميليون و  150هزار ريال به فروش مي رسد.
در ساير مناطق تهران سيم کارت هاي همراه اول بدون نوسان قيمت نسبت به روز گذشته خريدوفروش مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا