رشد قابل توجه ارتباطات موبايلي در سوئد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش  بررسي ها نشان مي دهد که درآمد حاصل از اين بخش با ۱۲درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سال ۲۰۰۷ ميلادي به ۱۹.۷ميليارد کرون  SEKرسيده است.تعداد کاربران تلفن همراه در سوئد تا دسامبر ۲۰۰۵ ميلادي ۱۰ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش  بررسي ها نشان مي دهد که درآمد حاصل از اين بخش با ۱۲درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سال ۲۰۰۷ ميلادي به ۱۹.۷ميليارد کرون  SEKرسيده است.
تعداد کاربران تلفن همراه در سوئد تا دسامبر ۲۰۰۵ ميلادي ۱۰ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه ۱۱۲درصد اعلام شده است و  پنج اپراتور ارتباطي در اين کشور فعاليت مي کنند.
بر اساس آمارمنتشر شده از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات سوئد،درامد حاصل از ارتباطات تلفن همراه در اين كشور از ارتباطات خطوط ثابت پيشي گرفته است و طي يك سال ۹۰هزار نفر به تعداد كاربران سرويس هاي اينترنتي اين كشور افزوده شده و تعداد آنها  به ۵۰۰هزار نفر رسيده است.
بر اساس اين گزارش، استفاه از داده موبايلي در اين کشور از سال ۲۰۰۶ تاكنون ۱۰برابر رشد را نشان مي دهد و استفاده از سرويس هاي ارتباطي موبايلي و مدت زمان استفاه از آن نيز افزايش قابل ملاحظه اي داشته است به طوري كه هر كاربر به طور متوسط در طول يك ماه حدود ۴۰ پيام کوتاه ارسال مي كند.
در ادامه اين گزارش آمده است که نزديك به ۲.۸ميليون كاربر سرويس ها ي پهن باند تلفن همراه و ثابت تا پايان ۲۰۰۷ در اين كشور وجود داشته است كه مي توان گفت از هر ۱۰۰نفر در اين كشور ۶۲نفر كاربر سرويس هاي ارتباطي هستند كه اين آمار رشد ۳۰ درصدي را در سال ۲۰۰۷ ميلادي نشان مي دهد.
در ادامه اين گزارش همچنين تعداد كاربران سرويس هاي محتوي هاي موبايلي از ۵۰هزار نفر در سال ۲۰۰۶ به ۳۵۵هزار در سال ۲۰۰۷ وکاربران سرويس هاي IP شبكه هاي پهن باند تلفني با ۵۰ درصد رشد به ۶۲۳هزار نفر رسيده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا