معرفي گوشي ۹۱۵۰ آي- ميت و تاگ هويرمريديس

 به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت تکنولوژي نيوز، اين گوشي با شبکه هاي HSDPA/GSM 850/900/1800/1900 سازگار بوده و صفحه نمايش آن ۶/۲ اينچي TFT با وضوح تصوير ۶۴۰×۴۸۰  پيکسل است و از ۶۵ هزار رنگ پشتيباني مي کند. از ويژگي هاي ديگر اين گوشي مي توان به قابليت تشخيص دست خط، …

 به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت تکنولوژي نيوز، اين گوشي با شبکه هاي HSDPA/GSM 850/900/1800/1900 سازگار بوده
و صفحه نمايش آن ۶/۲ اينچي TFT با وضوح تصوير ۶۴۰×۴۸۰  پيکسل است و از ۶۵ هزار رنگ پشتيباني مي کند.
از ويژگي هاي ديگر اين گوشي مي توان به قابليت تشخيص دست خط، اسلات کارت microSD ، بلوتوث، پورت اينفرارد و USB اشاره کرد.
دوربين گوشي ۹۱۵۰  دو مگاپيکسلي بوده و از وضوح تصوير۱۶۰۰×۱۲۰۰  پيکسل با قابليت ضبط ويديو برخوردار است وبا باتري ليتيوم يوني ۱۴۰۰ mAh در حال مکالمه ۵ ساعت شارژ نگه مي دارد.
i-mate شرکت اسکاتلندي تهيه و توزيع لوازم الکترونيکي مبتني بر ويندوز موبايل است که در حال حاضر دفتر مرکزي ان در دوبي مي باشد و در انگليس، ايتاليا، ارمنستان، هند، استراليا، آمريکا و آفريقاي جنوبي نمايندگي دارد.
همچنين شرکت سوييسي “تاگ هوير” TAG Heuer جزييات بيشتري درباره  گوشي تلفن همراه جديد TAG Heuer Meridiist را که يک گوشي لوکس و زيبا است ؛ اعلام کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، شرکت سوييسي ياد شده با همکاري شرکت فرانسوي “مدلبز” ModeLabs  که سازنده و ارايه کننده گوشي هاي شيک و لوس و مشهوراست ، اين گوشي را که  در رديف گوشي هاي Armani, Prada, Levis و  Christian Dior قرار مي گيرد، به بازار داده است.
اين گوشي علاوه بر ويژگي لوکس بودنش ، بنابر نوع طراحي ، آن را از بيشتر از گوشي هاي گرانقيمت که تاکنون به بازار عرضه شده اند ، متفاوت مي کند.
درساخت اين گوشي بيش از ۴۳۰ قطعه  شبيه قطعاتي که در ساخت ساعت هاي گرانقيمت استفاده مي شود ، بکار رفته است  که جنس بيشتر اين قطعات از فولاد ضد زنگ است و صفحه نمايش آن نيز از۵/۶۰ قيراط از  نوعي کريستال مقاوم با نام sapphire crystal  که در قاب ساعت هاي مچي بکار مي رود و بسيار محکم و ضد ضربه است ساخته شده است و کاملا ضد خش است.
اين گوشي داراي سيستم اتصال بي سيم بلوتوث ، دوربين ۲ مگاپيکسلي ، باتري با ظرفيت ۷ ساعت گفت وگو و ۲۸ روز حالت آماده بکار است.
اين گوشي ها بطور اختصاصي در بوتيک هاي تاگ هوير و همچنين چند ساعت فروشي و جواهر فروشي عرضه مي شود و قيمت آن حدود پنج هزار و ۲۵۰ دلار اعلام شده است.
گوشي ياد شده قراراست از ماه سپتامبر سال ۲۰۰۸ ميلادي عرضه شود.
شرکت تاگ هوير درسال ۱۸۶۰ ميلادي در سوييس تاسيس شده و از شرکت هاي تابع گروه LVMH group است .
اين شرکت درزمينه توليد ساعت هاي مچي ،  ساعت هاي بي سيم ، وسايل تايمر سيستم ها و وسايل لوکس و مد روز فعاليت مي کند.
۱۳۵/۱۳۱ /  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا