قاره سياه ۳۰۰ميليون کاربر تلفن همراه دارد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش تلفن همراه در کشورهاي آفريقايي درهرمکاني که تجارت در ان فعال باشد کارايي پيدا کرده به طوري که رشد اين وسيله ارتباطي در اين قاره با يک تاخير چشمگير صورت گرفته است.در ادامه اين گزارش آمده است، بعضي از کاربردهاي تلفن همراه همانند استفاده …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش تلفن همراه در کشورهاي آفريقايي درهرمکاني که تجارت در ان فعال باشد کارايي پيدا کرده به طوري که رشد اين وسيله ارتباطي در اين قاره با يک تاخير چشمگير صورت گرفته است.
در ادامه اين گزارش آمده است، بعضي از کاربردهاي تلفن همراه همانند استفاده از چراغ آن به عنوان چراغ قوه در آفريقا حتي بيش از کشورهاي غربي  مورد استفاده قرار مي گيرد.
 اين گزارش مشکل اصلي کاربران تلفن همراه در اين بخش جهان را شارژ گوشي عنوان و ابراز اميدواري کرد که  با ورود صفحات خورشيدي ارزان قيمت به منظوراستفاده از انرژي آن براي شارژگوشي و مواردي از اين دست مشکل کاربران در اين بخش نيز حل شود.
در ادامه اين گزارش آمده است که ووداکام در کشور آفريقاي جنوبي سرويس جديد“Call Me” را در اختيار کاربرانش قرار داده تا به وسيله آن و به صورت رايگان  روزانه پنج پيام کوتاه ارسال و از دريافت کننده پيام بخواهند که با انها تماس بگيرد.
اين گزارش مزيت سرويس مذکور را به حداقل رساندن ترافيک شبکه عنوان کرد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا