NEC يک گوشي لوکس رو کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل واک، اين دستگاه يک گوشي تاشو باريک ديگر از سري ۹۰۶i است و تحت برند Samantha Thavasa قرار دارد که يک شرکت محبوب ژاپني است و در زمينه ساخت کيف و ديگر وسايل جانبي لوکس فعاليت مي کند.  از ويژگي هاي اين گوشي مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل واک، اين دستگاه يک گوشي تاشو باريک ديگر از سري ۹۰۶i است و تحت برند Samantha Thavasa قرار دارد که يک شرکت محبوب ژاپني است و در زمينه ساخت کيف و ديگر وسايل جانبي لوکس فعاليت مي کند. 
از ويژگي هاي اين گوشي مي توان به دوربين ۲/۳ مگاپيکسل با زوم خودکار و پشتيباني از شبکه نسل سوم ۳G اشاره کرد و در کنار ظرافت و رنگ زيباي اين گوشي يک قلب آويز به رنگ صورتي وجود دارد.
صفحه نمايش اين گوشي سه اينچي VGA بوده  و از ۲۶۲ هزار رنگ برخوردار بوده و قابليت دريافت کننده برنامه هاي تلويزيوني، اسلات کارت حافظه microSD  براي ارتقاي حافظه و نيز پورت اينفرارد برخوردار است.
اين گوشي در حال مکالمه ۱۹۰ دقيقه و درحال آماده باش ۲۹۰ ساعت شارژ نگه مي دارد همچنين قابليت ضبط ويديو با وضوح تصوير ۶۴۰×۴۸۰ پيکسل را دارد.
اين گوشي از طريق بزرگ ترين اپراتور ژاپن ، NTT DoCoMo، سيزدهم ژوئن در دسترس کاربران قرار مي گيرد اما جزييات بيشتر راجع به قيمت اين گوشي در سايت موبايل واک ذکر نشده است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا