نورتل شبکه GSM-Rآلمان را ارتقا مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:راه آهن ملي آلمان از سال ۱۹۹۹ميلادي فناوري بي سيم را براي استفاده در سيستم هاي خود به کار گرفت و هم اکنون درصدد است کار به روز رساني و ارتقا انها را انجام دهد.اين مقام آگاه که نامش ذکر نشد، افزود:نورتل …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:راه آهن ملي آلمان از سال ۱۹۹۹ميلادي فناوري بي سيم را براي استفاده در سيستم هاي خود به کار گرفت و هم اکنون درصدد است کار به روز رساني و ارتقا انها را انجام دهد.
اين مقام آگاه که نامش ذکر نشد، افزود:نورتل در اين طرح با استفاده از فناوري هاي نوين و تجهيزات کمتر کنترلر هاي ايستگاهي، پايه شبکه موجود قطارهاي سريع السير اين کشور را به روز مي کند.
وي افزود:اين کنترلرها کار يکپارچه سازي شبکه انتقال نورتل NSS،شبکه هوشمند INو ترمينال و دسترسي هاي شبکه BSSرا انجام خواهند داد.
هدف از اجراي اين طرح ساده کردن فعاليت هاي تجاري براي کاربران اين بخش حمل و نقل و تسريع در امور آنها عنوان شده است.
بر اساس اين قرارداد نورتل ازکنترلر هاي  ايستگاه هاي پايه ۳۰۰۰(BSC) و TCU3000استفاده خواهد کرد و  BSC 3000گنجايش داده و صوت را با سرعت بسيار بالا انتقال خواهد داد.
تعداد کاربران تلفن همراه درآلمان تا پايان سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي بيش از ۹۲ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۱۲.۷درصد اعلام شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا