فروش بليت وسايل حمل و نقل از طريق موبايل به ۱.۸ميليارد فقره خواهد رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در ادامه اين گزارش آمده است که ۷۳ درصد فروش بليت حمل ونقل از طريق تلفن همراه در سال ۲۰۰۷در خاور دور و چين بوده است.بر اساس اين گزارش، فروش بليت  از طريق تلفن همراه در بخش هاي راه آهن و هواپيما رشد چشمگيري را نشان مي دهد …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در ادامه اين گزارش آمده است که ۷۳ درصد فروش بليت حمل ونقل از طريق تلفن همراه در سال ۲۰۰۷در خاور دور و چين بوده است.
بر اساس اين گزارش، فروش بليت  از طريق تلفن همراه در بخش هاي راه آهن و هواپيما رشد چشمگيري را نشان مي دهد به طوري که مراکزعرضه  بليت قطار در اروپاي غربي،آمريکاي شمالي ،چين و خاور دور رشد قابل توجهي را داشته است.
در ادامه اين گزارش از جمله مزيت هاي اين طرح کاهش هزينه ها ، کاهش استخدام کارمند ، کم شدن مکان هاي فروش و تسريع در عرضه بليت اعلام شده است.
ژوپيتر در ادامه گزارش خود صرفه جويي هزينه ها در بخش صنعت هواپيمايي را از اين طريق ساليانه حدود ۵۰۰ميليون دلار اعلام کرد ومنطقه خاور دور و چين با صرف جويي ۶۹۷ميليون دلار رتبه نخست را در بين ديگر مناطق جهان به خود اختصاص داده است.
ژوپيتر ريسرچ شرکت آناليز و تحقيق ارتباطات انگليسي است که از ۵سال گذشته فعاليت خود را آغاز کرده و درزمينه بازار تلفن همراه ،سرويس هاي بي سيم ،کاربردها استراتژي هاي بازار ارتباطات تحقيق مي کند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا