شرکت هندي “موبايل استور” جايزه بهترين فروشنده سال را گرفت

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “۷-۲۴ پرس ريليز”، نمايشگاه Retail City که در دوبي برگزار شد، نمايشگاه و کنفرانس شبکه اي سالانه اي است که روي تمامي جنبه هاي چرخه گسترش خرده فروشي متمرکز شده است. اين نمايشگاه پلتفورمي از توسعه و پيشرفت ارتباطي است و از خرده فروشي و …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “۷-۲۴ پرس ريليز”، نمايشگاه Retail City که در دوبي برگزار شد، نمايشگاه و کنفرانس شبکه اي سالانه اي است که روي تمامي جنبه هاي چرخه گسترش خرده فروشي متمرکز شده است.
اين نمايشگاه پلتفورمي از توسعه و پيشرفت ارتباطي است و از خرده فروشي و سرمايه گذاري جهاني پشتيباني مي کند.
جايزه Retail City به دستيابي هاي مهم خرده فروش ها و نقش آنها در توسعه استانداردها، توسعه ايده هاي جديد و مفهوم ها و پذيرش “مسووليت اجتماعي شرکتي” است.
“مسووليت اجتماعي شرکتي” يعني سازمان ها علايق جامعه را با پذيرفتن مسووليت تاثير فعاليت هاي خود روي مشترکان، کارمندان، سهامداران، اجتماعات و محيط در تمام جنبه هاي عملکرد در نظر مي گيرند.
جايزه ” بهترين فروشنده بازارهاي رو به رشد در سال ۲۰۰۸″ (Emerging Market Retailer Award)  براي تشويق خرده فروش هايي است که پيشگام بازارهاي رو به رشدي مانند هند، چين ، روسيه، امارات عربي متحده ، برزيل هستند..
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا