ممنوعيت نصب برج هاي مخابراتي در مجاورت بيمارستان ها و مدارس

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز”، بر اساس قوانين جديد دولتي، نصب برج هاي مخاربراتي در مکان هاي مسکوني نيز بايد با مجوز صورت پذيرد و محدوديت هاي اخير به منظور کاهش اثرات زيانبار امواج الکترومغناطيس بر سلامت انسان ها انجام شده است. بيشتر متخصصان و دانشمندان بر …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز”، بر اساس قوانين جديد دولتي، نصب برج هاي مخاربراتي در مکان هاي مسکوني نيز بايد با مجوز صورت پذيرد و محدوديت هاي اخير به منظور کاهش اثرات زيانبار امواج الکترومغناطيس بر سلامت انسان ها انجام شده است.
بيشتر متخصصان و دانشمندان بر اين باورند که کودکان و بيماران بيش از ديگر اقشار جامعه نسبت به اين امواج زيانبار الکترومغناطيسي آسيب پذير هستند.
کميته بين المللي مقابله با امواج زيانبار الکترومغناطيس اعلام کرد که ۳۰۰ هزار برج مخابراتي در اطراف کشور سلامت بسياري از مردم هند را به خطر انداخته است.
به گفته برخي مسوولان اين کميته، برج هاي مخابراتي بايد حداقل ۳ متر با ساختمان هاي مسکوني فاصله داشته و درست روبروي اين ساختمان ها نيز قرار نگيرند و
ارتفاع اين برج ها نيز بايد دست کم ۳ متر باشد.
تعداد کاربران هند ۲۷۰ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشوربيش ۱۹درصد اعلام شده است.
اين کشور۱۲اپراتور فعال دارد که بهاراتي اير تل رتبه اول را در بين اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا