پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند. ** نوکيا فعالان بازار دو مدل گوشي n73 موزيک اديشن و E65 را به عنوان پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه معرفي کردند.اين گوشي که به دليل امکانات مناسب …

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
** نوکيا
فعالان بازار دو مدل گوشي n73 موزيک اديشن و E65 را به عنوان پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه معرفي کردند.
اين گوشي که به دليل امکانات مناسب مورد تقاضاي عموم مردم قرار گرفت هم اکنون با قيمت سه ميليون و۱۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
مدل فوق کمتر از دو سال است که در اختيار کاربران قرار گرفته است لقب پرفروش ترين گوشي موجود در بازار را به خود اختصاص داد.
گوشي Music Edition N73  نوکيا که ۱۱۶ گرم وزن دازد، در ماه آوريل سال ۲۰۰۶ با رنگ بندي نقره اي،مشکي و سفيد وارد بازار جهاني شده است.
دوربين ۳.۲ مگا پيکسلي اين گوشي قابليت فوکوس خودکار را دارد و از لنز Carl Zeiss برخوردار است .
دوربين گوشي N73 مي تواند اندازه تصاوير را ۲۰ برابر بزرگ کرده و ابعاد تصاوير آن  1546 در ۲۰۴۸ است .
اين گوشي در عين حال از قابليت فيلمبرداري ۲۸۸در  352 پيکسل با سرعت ۱۵ فريم در ثانيه برخوردار است و مدت زمان فيلمبرداري آن نيز بستگي به ظرفيت حافظه گوشي دارد .
اين گوشي با ۴۲ مگا بايت حافظه و برخورداري از کارت miniSD قابليت ارتقا تا يک گيگا بايت و تعويض سريع را دارد که به اين ترتيب، به راحتي به فضاي وسيعي براي ذخيره فايل هاي موسيقي و ويديويي دسترسي وجود دارد و حتي مي تواند حداکثر تا ۹۰ دقيقه فيلم ويديويي را ضبط کند.
باتري اين گوشي از نوع Standard Battery, Li-Ion 1100 mAh BP-6M  است و ۶ساعت مکالمه مداوم و ۳۵۰ ساعت زمان آماده به کار را پشتيباني مي کند.
در همين حال گوشي E65 نوکيا که به بهاي دو ميليون و ۶۵۰ هزار ريال فروخته مي شود توانست بعد از مدل N73 به عنوان گوشي خوش فروش در بازار تلفن همراه معرفي شود.
بيشتر متقاضان خريد اين گوشي که از ماه فوريه ۲۰۰۷ وارد بازار جهاني و پس از آن ايران شده است خانم ها هستند چرا که اين گوشي کشويي نوکيا از مشخصات فني بالايي برخوردار است.
اين گوشي که جزء گوشي هاي کشويي شرکت نوکيا طبقه بندي مي شود و از ظاهري زيبا و جذاب برخوردار است داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي، حافظه داخلي ۵۰ مگابايتي و ارتقا آن توسط کارت حافظه   microSD TransFlashتا دو گيگابايت  را دارد.
همچنين اين گوشي از يک پورت USB ، بلوتوث ، اينفرارد ، GPRS و EDGEبرخوردار است .
از ديگر امکانات موجود در اين گوشي مي توان به تايپ هوشمند T9 ، آيفون ، سيستم ضبط صدا ، سيستم شماره گيري صوتي ، فن آوري Push to talk و قابليت نمايش pdf اشاره کرد .
باتري موجود در اين گوشي از نوع Li-Ion 1000 mAh است و شش ساعت مکالمه مداوم و ۲۶۵ ساعت زمان آماده به کار را پشتيباني مي کند.
** سوني اريکسون
دو مدل K510 و K810 سوني اريکسون به عنوان گوشي هاي پرفروش اين برند در بازار تلفن همراه تهران مطرح شدند.
گوشيK510 از زمان عرضه به بازار تلفن همراه تهران به دليل ارزان بودن و برخورداري از امکانات مناسب، مورد استقبال اکثر کاربران اين برند قرار گرفته است.
اين گوشي ۸۲گرم وزن دارد و در رنگ بندي مشکي و زرشکي از ماه فوريه سال ۲۰۰۶ به بازار جهاني عرضه شده است و هم اکنون نيز به بهاي ۸۸۰ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشي K510 سوني اريکسون داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۳/۱ مگاپيکسلي، حافظه داخلي ۲۸ مگابايت و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله است.در همين حال گوشي سوني اريکسون مدل k810  از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل برخوردار بودن از دوربين سه مگاپيکسلي و ظاهري زيبا مورد استقبال اکثر متقاضيان قرار گرفته است.
مدل فوق هم اکنون به بهاي دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
مدل فوق که ارتقا يافته گوشي K800 بوده و تنها تفاوت ايجاد شده کليدهاي فلزي دايره اي شکل اين گوشي است.
گوشي سوني اريکسون مدل K810 که ۱۱۵ گرم وزن دارد، از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ در رنگ بندي مشکي و صدفي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي داراي حافظه داخلي ۶۴ مگابايتي و مجهز به فناوري بلوتوث ورژن دو و اينفرارد است.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ در بازار تلفن همراه مدل D900i اين برند را به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي کردند.
اين گوشي که از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل ضخامت کم مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي يک ميليون و ۸۱ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشيD900i سامسونگ که از ماه ژوئن سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهاني شده جزء گوشي هاي ظريف و مدرن کشويي سامسونگ دسته بندي مي شود که با تکيه بر کيفيت بالاي راديو به بازار ارائه شده است .
قسمت کشويي اين گوشي داراي فنرهايي براي باز و بسته شدن سريع و خود کار است و در داخل آن ، اين فنرها کاملا ديده مي شود که با استفاده از آن ها مي توان با يک دست گوشي را باز و بسته کرد .
دکمه هاي شماره گيري D900i به دليل نور پس زمينه ي سفيد به طور کاملاً جداگانه و در هر شرايطي واضح و نوراني ديده مي شوند .
اين گوشي به دليل ۸۵ گرم وزن و ۱۲.۹ ميلي متر ضخامت يک گوشي ظريف محسوب مي شود ، البته بايد توجه داشت که وزن کم اين گوشي به علت استفاده از قطعات پلاستيکي به جاي قطعات فلزي است .
گوشي سامسونگ مدل D900i داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلي ۶۰ مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴ کاناله است.
** موتورولا
بعد از دو مدل A1200 و K1 موتورولا اکثر فروشندگان گوشي v3xرا به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
اين گوشي که از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران مورد استقبال خريداران قرار گرفت هم اکنون به بهاي يک ميليون و ۶۵۰هزار ريال فروخته مي شود.
گوشي V3X از جمله گوشي هاي RAZER شرکت موتورولا است که از سه ماهه ي اول سال ۲۰۰۵ ميلادي وارد بازار جهاني شده است و بعد از عرضه آن در بازار ايران مورد استقبال چشمگير اکثر کاربران از جمله بانوان ايراني قرار گرفت.
باريک بودن اين گوشي که آن را در مجموعه گوشي هاي RAZER دسته بندي مي کند از دلايل ديگر استقبال  مشتريان اين برند است.
نکته جالب توجه اين گوشي جنس بدنه ي آن است که از يک پلاستيک نرم تشکيل شده و جاي انگشت بر روي آن باقي نمي ماند.
V3X يک گوشي تاشو است که به دليل جنس پلاستيکي بدنه جزء گوشي هاي سبک محسوب مي شود .
دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي، قابليت بزرگنمايي تا هشت برابر، دوربين دوم VGA  و کيفيت فيلمبرداري بالا از ديگر مشخصات فني اين گوشي محسوب مي شود.
پخش کننده موزيک اين گوشي از نوع MP3 player است و قابليت پخش AAC+, MPEG4, WMV, WMA, MP3 را دارد.
پخش کننده موزيک در V3X قابليت پخش صدا در پس زمينه را دارد و مي توان با خارج شدن از منوي آن به راحتي صداي موزيک را شنيد.
همچنين اين گوشي تاشو داراي حافظه داخلي ۶۴ مگا بايتي و قابليت افزايش حافظه تا ۵۲ مگابايت را دارد .
ابزار ارتباطي اين گوشي از يک پورت USB برخوردار است و از بلوتوث نسخه ي ۱.۲ هم برخوردار است .
** اچ تي سي
گوشي S710 اچ تي سي بعد از مدل touch اين برند مقام پرفروش ترين گوشي را به خود اختصاص داد.


گوشي S710 که به تازگي در بازار عرضه مي شود به بهاي سه ميليون و ۸۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.اين گوشي از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي با مشخصاتي نظير صفحه نمايش
TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربين عکاسي ۱.۳ مگاپيکسلي، وارد بازار جهاني تلفن همراه شده است.
** آي ميت
فروشندگان تلفن همراه جيبي مدل PDAL ساخت شرکت I-MATE را با گارانتي رسمي به عنوان پرفروش ترين گوشي عنوان کردند و قيمت آن را در حدود چهار ميليون و ۹۰۰ هزار ريال اعلام کردند.
اين گوشي از آبان ماه سال گذشته (نوامبر سال ۲۰۰۶) در تک رنگ نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
گوشي PDAL داراي صفحه نمايشي TFT با قابليت نمايش ۶۵هزار و ۵۳۶ رنگ و ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰پيکسل است. اين گوشي
همچنين مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰کاناله ، کارت حافظه خارجي و حافظه داخلي ۶۴مگابايت است.
** ال جي
برخي از فروشندگان گوشي هاي ال جي مدل  KG800 را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند عنوان کردند و قيمت آن را يک ميليون و ۷۵۰ هزار ريال اعلام کردند.
گوشي KG800 ال جي موسوم به شکلات با امکاناتي نظير دوربين ۳/۱،قابليت بزرگنمايي ۲X،پخش تصاوير با ۲۶۲هزار رنگ در بازار تلفن همراه تهران عرضه مي شود.
اين گوشي از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل امکانات مناسب و ظاهري زيبا مورد استقبال خوب کاربران قرار گرفت.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا