دو خبر از پرداخت موبايلي و اپل

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت نيوزواير، اين گزارش ها حاکي است که اين روش به سرعت در حال فراگيري است به طوري که يکي از پديدهاي پرسرعت شناخته شده و بسياري از افراد در سراسر دنيا به اين روش روي آورده اند. اين گزارش نشان مي دهد که ژاپن و …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت نيوزواير، اين گزارش ها حاکي است که اين روش به سرعت در حال فراگيري است به طوري که يکي از پديدهاي پرسرعت شناخته شده و بسياري از افراد در سراسر دنيا به اين روش روي آورده اند.
اين گزارش نشان مي دهد که ژاپن و کره جزو اولين کشورهايي هستند که مدل هاي کم هزينه را به ارايه دهندگان محتوا پيشنهاد مي دهند ومحققان دريافته اند که بازار محتواهاي موبايلي در حال پيشرفت و توسعه است که در نهايت به سود اين بازارها منجر مي شود. 
کارشناسان همچنين پيش بيني کرده اند که در طول سال ۲۰۰۸ اقدامات بيشتري براي پرداخت هاي موبايلي در سراسر دنيا انجام خواهد شد.
                                   ***
شرکت اپل فروشگاه AppStore را که ارايه دهنده نرم افزار ها و برنامه هاي کاربردي براي تلفن هاي همراه و خصوصا گوشي آيفون است تا ۲۷ ژوئن افتتاح مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، بيشتر برنامه هاي کاربردي آيفون در اين فروشگاه به طور رايگان  در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
به گفته مقامات شرکت اپل، متوسط قيمت برنامه هاي کاربردي و نرم افزار هاي اين فروشگاه ۲۹/۲ دلار است و ۷۱ درصد اين محصولات به طور رايگان ارايه مي شود.
اين نرم افزار ها شامل نرم افزارهاي سرگرمي، بازي هاي ويديويي و ديگر برنامه هاي کاربردي است.
گوشي آيفون ۳G قراراست از ۱۱ ماه جولاي (۲۱تير) در ۲۲ کشوردنيا از جمله استراليا ، بلژيک ، کانادا ، اسپانيا ، سوييس ، و انگليس  عرضه شود.
۱۳۵/ ۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا