پیشنهاد ویژه همراه اول به مسافران جام ملت‌های آسیا

همراه اول همزمان با آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از بسته‌های جدید مکالمه، اینترنت و پیامک ویژه مسافران قطر رونمایی کرد. این بسته‌ها به نسبت سایر اپراتورها و حتی اپراتورهای قطری به‌صرفه‌تر و قیمت مناسب‌تری دارند.

خلاصه نوشته
  • همراه اول همزمان با آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از بسته‌های جدید مکالمه، اینترنت و پیامک ویژه مسافران قطر رونمایی کرد. این بسته‌ها به نسبت سایر اپراتورها و حتی اپراتورهای قطری به‌صرفه‌تر و قیمت مناسب‌تری دارند.

موبنا – براساس طرح جدید «بسته‌های رومینگ قطر»، مشترکان همراه اول می‌توانند با قیمت مناسب‌تر و امکانات بیشتر از خدمات ارسال پیامک، استفاده از اینترنت و مکالمه بهره‌مند شوند. بسته‌های ویژه جام‌ ملت‌های آسیا، به نسبت قبل از برگزاری این رویداد قیمت مناسب‌تری دارند. به‌عنوان مثال تا پیش از راه‌اندازی بسته‌های ویژه جام ملت‌های آسیا، بسته دیتا۲ با ۳۹۰ هزار تومان به مدت هفت روز صرفا دو گیگابایت ترافیک اینترنت به شما تعلق می‌گرفت، اما در بسته‌ دیتا۲ ویژه جام ملت‌های آسیا، علاوه بر دو گیگابایت اینترنت، ۱۰ دقیقه مکالمه و ۱۰ پیامک نیز با پرداخت ۴۰۰هزار تومان دریافت می‌کنید.

بسته‌های پیش از جام ملت‌های آسیا

قیمت(تومان)مدت اعتبارپیامکمکالمه(دقیقه)دیتانام بسته
۳۹۰۰۰۰۷۰۰۲GBدیتا ۲
۹۹۰۰۰۰۷۲۰۲۰۵GBدیتا ۵
۲۹۹۰۰۰۰۹۰۵۰۵۰۲۰GBدیتا ۲۰
قیمت(تومان)مدت اعتبارپیامکمکالمه(دقیقه)دیتانام بسته
۴۰۰۰۰۰۷۱۰۱۰۲GBدیتا۲
۱۴۰۰۰۰۰۱۰۲۴۲۴۵GB FUPنامحدود
۲۰۰۰۰۰۰۳۰۵۰۵۰۲۰GBدیتا۲۰
۴۹۰۰۰۰۷۹۰۹۰۰مکالمه

بسته‌های ویژه جام ملت‌های آسیا

اطلاعات بیشتر درخصوص هر کدام از بسته‌های قبل و ویژه جام ملت‌های آسیا در کشور قطر را می‌توانید در دو جدول بالا مشاهده کنید. اما اگر بخواهید از اپراتورهای قطری استفاده کنید، هزینه‌های شما در این سفر مراتب بیشتر خواهد شد. برای استفاده از سیمکارت‌های قطری حداقل باید ۴۸۰ هزار تومان هزینه کنید که صرفا دو گیگابایت و ۱۵ دقیقه مکالمه ارائه می‌کنند. اگر از طرح دیگری استفاده کنید، باید دو میلیون و ۱۰۰هزار تومان بپردازید و بابت این هزینه ۲۰گیگابایت اینترنت و ۷۵ دقیقه مکالمه خواهید داشت. سایر اپراتورهای فعال در کشور قطر نیز خدمات ارزان‌تری ارائه نمی‌کنند، از این رو مسافران عازم قطر می‌توانند از همان سیمکارت همراه اول‌ خود استفاده کنند و در ایام سفر نیز مشکلی از بابت استفاده از اپ‌های ایرانی نخواهد داشت.

پیشنهاد ویژه همراه اول به مسافران جام ملت‌های آسیا

گفتنی همراه اول به مناسبت مسابقات جام ملت‌های آسیا، لیگ پیش‌بینی نیز برگزار می‌کند. این لیگ پیش‌بینی با شعار «توپ تو زمین شماست» آغاز شده و تا ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ادامه دارد. مشارکت در این پویش با جوایز نفیس که بر پایه پیش‌بینی و کسب امتیاز است، برای تمامی ایرانیان در «اپلیکیشن‌همراه من» فراهم است.

روش‌های کسب امتیاز نیز به سه شکل «پیش‌بینی نتیجه مسابقات»، «پیش‌بینی قهرمان مسابقات»، «آشنایی با کسب و کارهای دیجیتال همراه اول» و «استفاده از خدمات اپراتوری» است؛ البته در بخش پیش‌بینی مسابقات تنوع امتیازات به چند بخش پیش‌بینی هر مسابقه فارغ از نتیجه، پیش‌بینی صحیح برد، مساوی یا باخت و پیش‌بینی نتیجه دقیق مسابقه‌ها تقسیم می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا