دو خبر از استراليا و کامفون

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پي سي ورلد”، بررسي هاي ااين موسسه همچنين نشان مي دهد که صادرات دستگاههاي همراه به استراليا در فصل اول امسال نسبت به سال گذشته ۲/۳۹ درصد افزايش يافته است.مشترکان همچنان به روز کردن تلفن همراه خود را ادامه مي دهند زيرا مي خواهند با …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پي سي ورلد”، بررسي هاي ااين موسسه همچنين نشان مي دهد که صادرات دستگاههاي همراه به استراليا در فصل اول امسال نسبت به سال گذشته ۲/۳۹ درصد افزايش يافته است.
مشترکان همچنان به روز کردن تلفن همراه خود را ادامه مي دهند زيرا مي خواهند با تکنولوژي پيش بروندو انتظار مي رود سرعت جايگزيني تلفن همراه در استراليا در سال ۲۰۰۸ نسبت به سال قبل افزايش يافته و از ۷/۴۰ درصد به ۹/۴۲ درصد برسد و انتظار مي رود که ميزان کل صادرات در سال ۲۰۰۸ نسبت به سال قبل افزايش يابد.
موسسه IDC اولين موسسه تحقيقاتي در زمينه ي بازار، سرويس هاي مشورتي، حوادث تکنولوژي اطلاعات، مخابرات و بازار مصرفي است.
اين موسسه بيش از ۹۰۰ تحليلگر جهاني و منطقه اي و متخصصان محلي در زمينه تکنولوژي، فرصت هاي صنعت و گرايش ها در بيش از ۹۰ کشور دارد.
                                        ***
اپراتورکامفون سوييس اعلام کرد که سرويس آزمايش واي فاي از راه دور را ارايه داده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،کامفون از جمله مزيت هاي اين طرح را توانا سازي اپراتورها و پشتيبانان نرم افزار براي آزمايش کارايي سرويس ها و رومينگ اينترنتي  بي سيم و آزمايش ۳۰منطقه حساس  در برن سوييس اعلام کرد.
در ادامه اين گزارش آمده است که کاربران سرويس هاي تست واي فاي از راه دور با آزمايشگاه واي فاي کامفون ارتباط برقرار مي کنند و آزمايش سرويس هاي رومينگ خود را انجام مي دهند.
در اين کزارش مهمترين شبکه هايي که در حال حاضر در ازمايشگاه تست واي فاي کامفون حضور دارند را اورنج فرانسه، BT Openzone، ATT،سافت بانک و KPN نام برد.
در ادامه اين گزارش از اين سرويس به عنوان تکميل کننده سرويس تست شبکه GSM نام برده است.
تعداد کاربران تلفن همراه در سوييس تا ژوئن ۲۰۰۶ميلادي بيش از هفت ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۷درصد اعلام شده است.
سوييس ۱۲اپراتور ارتباطي فعال دارد وکامفون تهيه کننده سرويس هاي رومينگ براي تلفن همراه است.
۱۳۴/ ۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا