مروري بر مهمترين رويدادهاي حوزه تلفن همراه در هفته منتهي به ۲۳ خرداد ماه ۱۳۸۷

 براي تعيين زمان عرضه سهام مخابرات از جمله مهمترين رويدادهاي خبري حوزه تلفن همراه کشورمان در هفته منتهي به روز بيست و سوم خرداد ماه بودند که بازتاب گسترده اي در رسانه هاي گروهي داشتند.به گزارش گروه اخبار داخلي موبنا، معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در هفته اي که پشت سر گذاشتيم  اعلام کرد …

 براي تعيين زمان عرضه سهام مخابرات از جمله مهمترين رويدادهاي خبري حوزه تلفن همراه کشورمان در هفته منتهي به روز بيست و سوم خرداد ماه بودند که بازتاب گسترده اي در رسانه هاي گروهي داشتند.
به گزارش گروه اخبار داخلي موبنا، معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در هفته اي که پشت سر گذاشتيم  اعلام کرد :  نظرات كارشناسي اتحاديه‌ بين‌المللي مخابرات(ITU) درباره‌ اسناد مزايده‌ اپراتور سوم تلفن همراه به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارسال شده است.
در عين حال سهام مخابرات ايران که قرار بود روز چهارشنبه اين هفته به بورس برود با تاخيري مجدد روبرو شد که به گفته کارشناسان ناشي از عدم هماهنگي دستگاه هاي مربوط است.
اما در حاليکه اختلاف نظر در موضوع واگذاري سهام شركت مخابرات ايران ميان مسئولان ارشد سازمان بورس و خصوصي سازي شدت گرفته بود ، جلسه اي در وزارت اقتصاد و دارايي براي تعيين زمان قطعي عرضه سهام مخابرات در بورس تشکيل شد.
به روز شدن واگذاري سيم کارت هاي اعتباري در ۲۳ استان کشور ، ابلاغ موافقت‌نامه پروانه فعاليت شركت مخابرات و مشخص شدن  برخي شرايط مجوزهاي اپراتور سوم موبايل نيز از ديگر خبرهاي اين حوزه در هفته يازدهم سال بودند که مخاطبان بسياري داشتند.
مجري پروژه اپراتور سوم تلفن همراه در همايش فرصتهاي مخابراتي منطقه روسيه و كشورهاي حوزه CIS كه از سوي موسسه informa در ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در مسكو برگزار شد اعلام کرد ، برخي از شرايط مجوزهاي اپراتور سوم موبايل و مجوزهاي منطقه‌اي وايمكس در راستاي جذب سرمايه گذاري خارجي، از سوي مسئولان وزارت ارتباطات و فناوري اعلام شده است.
 سهام مخابرات تا ۲۰ روز از عرضه در تابلوي اول واگذار مي شود  ،  فروش کارت شارژدر مراکز تلفن ثابت استان تهران آغاز شد،  سيم‌كارتهاي ۲۸۸ هزار توماني به روز واگذار مي‌شود  و سيم‌كارت‌هاي دولتي جمع‌آوري شده از كاركنان سازمان‌ها به فروش مي رسند نيز از ديگر خبرهايي بودند که در هفته اي که پشت سر گذاشتيم منتشر شده و بازتاب وسيعي نيز داشتند.
اشباع  استان تهران از سيم کارت و واگذاري سيم کارت هاي ۱۵۰ هزار توماني حداکثر تا ۴۵ روز پس از ثبت نام و اعلام نحوه‌ كدبندي اين سيم‌كارت‌ها در سراسر كشور نيز از جمله رويدادهاي مهم اين حوزه بودند.
۱۵/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا