رشد بازار فناوري GSM در جهان

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش آمده با وجود اين که فناوري GSM سهم زيادي در بخش رشد زير بناهاي موبايلي در فصل اول سال ۲۰۰۸ نداشته است اما توانسته در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰درصد رشد را در کارنامه خود ثبت کند.در ادامه اين گزارش با بيان اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش آمده با وجود اين که فناوري GSM سهم زيادي در بخش رشد زير بناهاي موبايلي در فصل اول سال ۲۰۰۸ نداشته است اما توانسته در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰درصد رشد را در کارنامه خود ثبت کند.
در ادامه اين گزارش با بيان اين که براي دومين بار است که ارايه تجهيزات مجهز به فناوري GSMدر جهان با پيشي گرفتن از مدت مشابه فصل قبل رشد قابل توجهي را نشان مي دهد آمده است که اين مساله بنوبه خود موجب تثبيت قيمت هاي تجهيزات فناوري ارتباطي شده است.
در ادامه اين گزارش آمده است ،رشد ۱۰ درصدي که براي دومين بار صورت مي گيرد مربوط به فروش تجهيزات پايه اي و تثبيت قيمت ها مي باشد .
در اين گزارش از آسيا – اقيانوسيه  به عنوان منطقه اي نام برده شد  که نيمي از درآمد تجهيزات مجهز به GSM را به خود اختصاص داده است.
اين گزارش همچنين نشان مي دهد ،رشد درآمد در بازار GSM توانست رکود  بازار فناوري CDMA را در فصل اول ۲۰۰۸ جبران کند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا