طلسم مخابرات براي ورود به بورس شکست

به گزارش خبرنگار موبنا غلامرضا حيدري کرد زنگنه در مراسم معارفه شرکت مخابرات ايران براي ورود به بورس ، اظهار داشت:در چند روز اخير بيشترين اقدامات ، براي شفاف‌سازي حساب‌ها و اخذ مجوزها صورت گرفت و در بررسي آخر نيز ، اشكالات باقيمانده در مورد شركت مخابرات در جلسه‌اي با حضور رييس جمهوري برطرف شد.وي …

به گزارش خبرنگار موبنا غلامرضا حيدري کرد زنگنه در مراسم معارفه شرکت مخابرات ايران براي ورود به بورس ، اظهار داشت:در چند روز اخير بيشترين اقدامات ، براي شفاف‌سازي حساب‌ها و اخذ مجوزها صورت گرفت و در بررسي آخر نيز ، اشكالات باقيمانده در مورد شركت مخابرات در جلسه‌اي با حضور رييس جمهوري برطرف شد.
وي با تاكيد بر اينکه آوازه خصوصي سازي كشور از مرزها فراتر رفته خاطرنشان کرد: گزارش‌هاي رسيده از همايش‌هاي بين‌المللي و دعوت از ايران براي حضور در اين همايش‌ها، جايگاه‌ خصوصي سازي در كشور را فراتر از مرزها نشان مي‌دهد.
وي ورود شركت مخابرات به بورس را شاه‌كليد اين فرآيند عنوان کرد و گفت: هر كشوري كه بتواند مخابرات را به بخش خصوصي واگذار كند بزرگترين اقدام را انجام داده است.
کرد زنگنه با اشاره به اشكالات موجود در واگذاري سهام مخابرات تصريح کرد:ورود مخابرات ماراتني بود كه با مساعدت رييس جمهور و مسوولان به نتيجه نهايي رسيد.
به گفته وي مهترين هدف اين بود كه شرايطي فراهم شود تا خريداران با خيال راحت سهام را خريداري كرده و شفاف سازي لازم در حساب‌ها صورت گيرد كه اين اقدامات مي‌تواند به واگذاري صحيح در بورس كمك كند.
معاون وزير امور اقتصادي و دارايي‌ عرضه شركت‌هاي دولتي در بورس را يك فرصت طلايي برشمرد و يادآور شد:به طور قطع خريداران مخابرات و ساير شركت‌ها و افرادي كه به دنبال سرمايه‌گذاري هستند ، از اين فرصت بهره‌مند خواهند شد.
رييس سازمان خصوصي سازي با بيان اينکه براساس برنامه زمانبندي قرار است تا سال ۱۳۹۳ تمام واگذاري‌ها انجام شود ادامه داد:در دو سال آينده و پس از واگذاري سهام شركت‌هاي مهم و بزرگ دولت، حداقل رشد پنج برابري براي اين شركت‌ها مشاهده خواهد شد.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا