چهارمين اپراتور بلغارستان راه اندازي مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت نوينيت، اين خبر در روزنامه رسمي اين کشور به چاپ رسيده که بر اساس آن چهارمين اپراتور بلغارستان متعهد مي شود به مدت ۲۰ سال فرکانس هاي ۲x5MHz با برد ۱۸۰۰ مگاهرتز را در دسترس کاربران قرار دهد.بر اساس اين گزارش، جزييات اين طرح بايد …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت نوينيت، اين خبر در روزنامه رسمي اين کشور به چاپ رسيده که بر اساس آن چهارمين اپراتور بلغارستان متعهد مي شود به مدت ۲۰ سال فرکانس هاي ۲x5MHz با برد ۱۸۰۰ مگاهرتز را در دسترس کاربران قرار دهد.
بر اساس اين گزارش، جزييات اين طرح بايد تا ۱۱ جولاي منتشر شود.
۱۲ شرکت علاقه مندي خود را براي همکاري با چهارمين اپراتور بي سيم بلغارستان اعلام کرده اند که شرکت ترکسل ترکيه و Telco AG ليختن اشتاين جزو آنها هستند.
شرکت کنندگان بلغاري در اين پروژه Max Telecom، Trans Telecom، اپراتور BG، Spectur Net، Handy Tel، Velocity EU، Mobil Svyat  و  A&T هستند.
تعداد کاربران تلفن همراه در بلغارستان،۱۰ميليون و ضريب نفوذ آن ۱۳۷درصد مي باشد و اين کشور چهار اپراتور ارتباط از راه دور دارد که از اين تعداد سه اپراتور فعال هستند.
اپراتور موبيل تل بادارا بودن ۵۱ درصد سهم بازارتلفن همراه مقام نخست را دربين اپراتورها  دارد و بعد ازآن  “گلوبول” با ۳۸ درصد و BTC Mobile،با ۱۰درصد در رتبه هاي بعدي جاي گرفته اند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا