کاربران BT شبکه واي فاي را گسترش مي دهند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پي سي ورلد”، مشترکان پهنباند Total   به اين منظور بخشي از ظرفيت خود را به عنوان نقطه داراي پوشش بي سيم Wi-Fi از طريق شبکه BT Fon به اشتراک مي گذارند.شرکت کنندگان در ازاي اشتراک اتصالات خود با استفاده از سيستم BT Home Hub مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پي سي ورلد”، مشترکان پهنباند Total   به اين منظور بخشي از ظرفيت خود را به عنوان نقطه داراي پوشش بي سيم Wi-Fi از طريق شبکه BT Fon به اشتراک مي گذارند.
شرکت کنندگان در ازاي اشتراک اتصالات خود با استفاده از سيستم BT Home Hub مي توانند از طريق ساير نقاط داراي پوشش شبکه Fon و همچنين نقاط داراي پوشش شبکه  BT Openzoneدر ۱۳ شهر داراي پوشش بي سيم در بريتانيا و ساير نقاط داراي پوشش شبکه Fon  در سراسر جهان به پهن باند دسترسي داشته باشند.
 مشترکاني که براي اين سرويس موسوم به بسته BT Total Broadband Anywhere ثبت نام کرده اند به طور خودکار در شبکه Fon نيز ثبت نام مي شوند.
هم اکنون فقط مشترکان پهن باند Total مي توانند از اين سرويس استفاده کنند، اما طرح هايي وجود دارد که شبکه BT Fon از طريق خريد يک روتر (مسيرياب) به کاربران ساير اپراتورهاي پهن باند گسترش داده مي شود.
“جان هاري” مدير سرويس هاي اينترنتي مشترکان در BT گفت: مشترکان سرويس پهن باند Total شرکت BT با هم متحد شده و شبکه Wi-Fi را در سراسر بريتانيا گسترش مي دهند.
 BTاپراتور شبکه مجازي تلفن همراه است که کار خود را از سال ۲۰۰۴ميلادي در لندن آغاز کرد و سرويس هاي اين اپراتور از طريق وودافون انگليس تامين مي شود.
تعداد کاربران تلفن همراه در انگليس تا ژوئن ۲۰۰۷ ميلادي ۷۷ ميليون و ۳۳۵هزار و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۲۷.۶درصد اعلام شده است .
انگليس داراي ۱۱ اپراتور ارتباطي فعال است که BT در بين ديگر رقبايش در انتها جدول قرار دارد.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا