ايسوس گوشي لامبورگيني ZX1 را معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، نمايشگاه Computex 2008 که با نام COMPUTEX Taipei هم شناخته مي شود، نمايشگاه بين المللي اطلاعات فن آوري است که هرسال در تايپه – تايوان-  برگزارمي شود و اولين بار درسال ۱۹۸۱ برگزار شد.دراين نمايشگاه توليدات  صنعت کامپيوتر و لوازم کوچک …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، نمايشگاه Computex 2008 که با نام COMPUTEX Taipei هم شناخته مي شود، نمايشگاه بين المللي اطلاعات فن آوري است که هرسال در تايپه – تايوان-  برگزارمي شود و اولين بار درسال ۱۹۸۱ برگزار شد.
دراين نمايشگاه توليدات  صنعت کامپيوتر و لوازم کوچک و متوسطي  که تايوان دردست توليد است  و يا توليد شده است ، به نمايش گذاشته مي شود.
گوشي تلفن همراه Asus ZX1 Lamborghini يکي از گوشي هاي لوکس توليد شده درشرکت ايسوس است که نام خودروي اسپورت و مشهور لامبورگيني را به دليل بعضي شباهت هاي مشترک ، براي آن انتخاب شده است.
درساخت اين گوشي از اليافت (فيبر) کربني و فولاد  ضد زنگ استفاده شده است و صفحه نمايش نسبتا گسترده اي دارد.
جزييات بيشتر درباره اين گوشي ، از جمله قابليت ها، سيستم ها و کارآيي ها و همچنين قيمت فروش و زمان عرضه آن به بازار درسايت اينترنتي “موبايل واک ” اعلام نشده است.
شرکت “ايسوس”  درسال ۱۹۸۹ در تايوان تاسيس شد ، دفتر مرکزي آن در شهر “تايپه” قراردارد و با ۹۷هزار کارمند در زمينه هاي صنعت سخت افزار و نرم افزار کامپيوتر ، الکترونيک ، شبکه و PDA فعاليت مي کند.
۱۳۱ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا