بازي موبايلي “کونگ فو پاندا” در راه بازار

  به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “فون استريو”، اين بازي از روي انيمشن معروف ” “DreamWorks (کارهاي رويايي) ساخته شده است و مورد استقبال علاقه مندان به بازي هاي تلفن همراه قرار خواهد گرفت. شرکت EA Mobile هدف از ارايه اين بازي را لذت بردن از ورزش کونگ فو …

  به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “فون استريو”، اين بازي از روي انيمشن معروف ” “DreamWorks (کارهاي رويايي) ساخته شده است و مورد استقبال علاقه مندان به بازي هاي تلفن همراه قرار خواهد گرفت.
شرکت EA Mobile هدف از ارايه اين بازي را لذت بردن از ورزش کونگ فو براي علاقه مندان به آن اعلام کرده است و کار بر در ۱۰ مرحله  با خرس پاندا به نام  Po و گربه وحشي Tai Lung بازي مي کند.
در صورتي که در اين مبارزه کاربر برنده باشد شخصيت مخفي در اين بازي آزاد مي شود.
اين بازي بزودي توسط اپراتورهاي آمريکاي شمالي و اروپا به کاربران و علاقه مندان به بازي هاي تلفن همراه ارايه مي شود.
شرکت آمريکايي EA Mobile ارايه دهنده بازي هاي تلفن همراه در سراسر جهان است و علاوه بر بازي هاي موبايلي ، نرم افزار هاي زنگ گوشي و ديگر برنامه هاي کاربردي تفريحي را نيز ارايه مي دهد.
اين شرکت تاکنون انواع بازي هاي جنگي، پازل و ورزشي را براي تلفن هاي همراه ارايه داده که معروف ترين آن  سري بازي هاي بولينگ است.
اين شرکت با بسياري از اپراتور هاي تلفن همراه در آمريکاي شمالي از جمله اسپرينت و وريزون و بسياري از اپراتورهاي اروپايي و آسيايي همکاري مي کند.
۱۱۲/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا