سيستم هاي سلولي امنيتي به ۵/۷ ميليون اتصال مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پي سي ورلد”،اين ميزان در سال ۲۰۰۷ کمتر از ۵/۲ ميليون اتصال بوده است و سازندگان سيستم هاي دزدگير منازل استفاده از خطوط ثابت را کم کم فراموش کرده و به استفاده از خطوط تلفن همراه روي مي آورند تا اطلاعات را از يک پنل …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پي سي ورلد”،اين ميزان در سال ۲۰۰۷ کمتر از ۵/۲ ميليون اتصال بوده است و سازندگان سيستم هاي دزدگير منازل استفاده از خطوط ثابت را کم کم فراموش کرده و به استفاده از خطوط تلفن همراه روي مي آورند تا اطلاعات را از يک پنل هشداري به تسهيلات کنترل مرکزي انتقال دهند.
“سام لوکرو” تحليلگر برجسته اين موسسه گفت: هشدارهاي امنيتي آنالوگ بي سيم در آمريکاي شمالي به طور گسترده اي به سرويس هاي سلولي ديجيتالي تغيير کرده اند.
کاهش  مداوم سرويس هاي صوتي خطوط ثابت و افزايش استفاده از خطوط دوم تلفني براي سرويس هاي پهن باند DSL، اتصال سلولي را براي اتصال هشدار امنيتي جذاب تر و حتي ضروري تر ساخته است.
گرايش کلي به سيستم هاي هشداري کم هزينه تر و اعتماد گسترده به اتصالات بي سيم بخصوص در اروپا از ديگرعوامل رواج استفاده از سيستم امنيتي سلولي است.
لوکرو همچنين گفت که اپراتورهاي بي سيم و ارايه دهندگان سرويس هاي پهن باند به طور فزاينده اي در حال ورود به صنعت سرويس هشدار امنيتي هستند و از بي سيم به عنوان اولويتي براي اتصال پشتيبان خط ثابت استفاده مي کنند.
اتصالات سلولي برخلاف اتصالات ثابت نمي توانند بريده شوند و تکنولوژي کنوني سلولي از ويژگي هاي ضد مسدود کردن سيگنال برخوردارند.
وي هشدار داد که در هر حال هنوز چالش هايي براي پذيرش تکنولوژي بي سيم در صنعت هشدار امنيتي وجود دارد اما  بي سيم گزينه جديدي است و بسياري از شرکت هاي امنيتي بايد براي فرايند نصب آموزش داده شوند.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا