کاهش قيمت گوشي w580 سوني اريکسون در بازار تلفن همراه

“بهروز محمدي” يکي از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: افزايش عرضه اين کالا، عامل اصلي کاهش قيمت در بازار بوده است.وي افزود: در حال حاضر اين مدل سوني اريکسون که شباهت زيادي به مدل S500 سوني اريکسون دارد، به بهاي دو ميليون ريال در بازار تلفن همراه جمهوري تهران معامله مي …

“بهروز محمدي” يکي از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: افزايش عرضه اين کالا، عامل اصلي کاهش قيمت در بازار بوده است.
وي افزود: در حال حاضر اين مدل سوني اريکسون که شباهت زيادي به مدل S500 سوني اريکسون دارد، به بهاي دو ميليون ريال در بازار تلفن همراه جمهوري تهران معامله مي شود.
اين فعال بازار ادامه داد: کاهش قيمت اين گوشي براي دومين بار متوالي است که در طي يک ماه گذشته صورت گرفته است.
دوربين تعبيه شده در اين گوشي از نوع دو مگا پيکسل است و قابليت بزرگنمايي تا چهار برابر را دارد .
عکس هاي گرفته شده توسط گوشي را مي توان با افکت هاي موجود در آن تغيير داد .W580i ، ۱۸ مگا بايت حافظه دارد واز ۵۱۲ مگابايت کارت حافظه (Memory Stick Micro (M2 هم برخوردار است .
همچنين قابليت ارتقاء حافظه تا دو گيگابايت هم در آن وجود دارد.
باتري اين گوشي از نوع Standard Battery, Li-Ion است و ۹ ساعت مکالمه مداوم ،۳۷۰ ساعت آماده به کار و ۱۶ ساعت گوش دادن به موسيقي را پشتيباني مي کند .
قابليت پخش موزيک و ظاهر زيباي W580i آن را تبديل به گوشي جذابي براي جوانان کرده است و اکثر خريداران آن را جوانان تشکيل مي دهند.
اين گوشي SLIDER سوني اريکسون در دو رنگ سفيد و طوسي توليد، در بازار جهاني تلفن همراه توزيع شده که شکل ظاهري اين گوشي شباهت زيادي به مدل S500 سوني اريکسون دارد و تنها تفاوت اين دو گوشي در نوع رنگ بندي و قابليت Walkman بودن مدل W580 نسبت به S500 است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا