اپراتور لايت اسپيد بحرين سرويسهاي جديد اينترنتي ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “مِنا اف ان- بحرين تريبون”، اين اپراتور سرويس فوق را براي اولين بار در بحرين و با همکاري “اردن تله کام” و اورنج فرنس تله کام ارايه مي دهد.اين سرويس امکان دسترسي پر سرعت اينترنتي، تماس هاي صوتي کم هزينه و اتصال wifi را در …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “مِنا اف ان- بحرين تريبون”، اين اپراتور سرويس فوق را براي اولين بار در بحرين و با همکاري “اردن تله کام” و اورنج فرنس تله کام ارايه مي دهد.
اين سرويس امکان دسترسي پر سرعت اينترنتي، تماس هاي صوتي کم هزينه و اتصال wifi را در خانه يا محل کار فراهم مي کند و داراي قابليت اتصال پهن باند پرسرعت به اينترنت با سرعت ۱ تا ۲ مگابايت در ثانيه و تماس هاي تلفني کم هزينه با شماره هاي حوزه خليج فارس و ساير نقاط جهان است.
لايت اسپيد اولين اپراتوري است که سرويس Livebox را در بحرين ارايه داده و از حقوق انحصاري براي فروش آن در ناحيه کشورهاي حوزه خليج فارس برخوردار است.
“عبداله الخليفه” مدير اجرايي Lightpseed در کنفرانسي مطبوعاتي گفت: ما از يک سري محصولات و سرويس هاي جديد پرده برداري کرده ايم که براي هميشه مسير و شيوه ارتباطي شهروندان بحريني را با يکديگر تغيير مي دهد.
وي افزود: شرکت انتظار دارد در کمتر از سه سال ۲۰ درصد سهم بازار را در دست بگيرد و سرويس هاي اين شرکت شامل تماس رايگان با خطوط ثابت، wifi رايگان و دو برابر شدن استفاده از خط استاندارد  ADSLاست.
اپراتور “لايت اسپيد” در ماه آوريل همکاري گسترده اي را با اپراتور “اردن تله کام” آغاز کرد تا سرويس هاي جديد را در بحرين راه اندازي کند.
تعداد کاربران بحرين تا فوريه ۲۰۰۷ميلادي ۹۲۹هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۳۱.۱۵ درصد اعلام شده است.
در اين کشور دو اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که “بتلکو” با ۶۴۳هزار مشترک در جايگاه اول و”زين” با ۳۱۹هزار نفر جايگاه دوم را در اين کشور به خود اختصاص داده اند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا