“ويرجين مديا” کاربران پرمصرف را محدود مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پي سي ورلد”، اين اپراتور پيشتر در تبليغات گسترده خود اعلام کرد که هيچ محدوديتي براي دانلود وجود ندارد اما با کاهش سرعت دانلود براي کاربران پرمصرف سياست محدودسازي را در پيش گرفت.“ويرجين مديا” در بيانيه اي اعلام کرد: ما به برخي از مشترکان خود …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پي سي ورلد”، اين اپراتور پيشتر در تبليغات گسترده خود اعلام کرد که هيچ محدوديتي براي دانلود وجود ندارد اما با کاهش سرعت دانلود براي کاربران پرمصرف سياست محدودسازي را در پيش گرفت.
“ويرجين مديا” در بيانيه اي اعلام کرد: ما به برخي از مشترکان خود نامه ارسال کرده ايم تا از تغييراتي که در سياست مديريت ترافيک ما بوجود آمده است ،مطلع باشند. به عنوان بخشي از اين برنامه آموزشي به مشترکان خود امکان مي دهيم بدانند چرا سرعت براي مدت کوتاهي و در زمان مشخصي از روز کاهش يافته است.
اين حرکت ويرجين مديا در پي تحقيق “يو گوو” صورت گرفت که نشان مي دهد که يک چهارم کاربران پهن باند از محدوديت سرويس خود ناآگاه هستند و به دليل استفاده بيش از حد اما غير عمدي از محدوديت قراردادهاي خود جريمه مي شوند.
اين تحقيق که از جانب ISP PlusNet صورت گرفته همچنين نشان مي دهد که هشت دهم کاربران پهن باند هيچ ايده اي درباره اين که ماهانه چه مقدار از مجوز و  حق  دانلود خود استفاده مي کنند، ندارند.
” Virgin media” اولين اپراتور در بريتانيا است که سرويس هاي چهارگانه بسته هاي تلويزيون ديجيتالي، دسترسي پهن باند و قراردادهاي تلفن همراه و ثابت ارايه مي دهد.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا