ممنوعيت پخش تبليغات تلويزيوني موبايل هاي ال جي درتلويزيون انگليس

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، ASAدليل اين اقدام را سرپيچي ال جي در عمل به دستوراين سازمان مبني بر اين که يکي از آگهي هاي اين شرکت مطابق استانداردهاي تعيين شده نيست و نبايد پخش شود.اين سازمان در ادامه گزارش خود آورده است ، در آگهي مزبور شخصي در حال رانندگي از …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، ASAدليل اين اقدام را سرپيچي ال جي در عمل به دستوراين سازمان مبني بر اين که يکي از آگهي هاي اين شرکت مطابق استانداردهاي تعيين شده نيست و نبايد پخش شود.
اين سازمان در ادامه گزارش خود آورده است ، در آگهي مزبور شخصي در حال رانندگي از تلفن همراه استفاده مي کند که اين مساله باعث نقض قانون و مقررات راهنمايي و رانندگي شده است و بد اموزي دارد.
شرکت ال جي در دفاع از اتهام وارده اعلام کرد :در هيچ کدام از صحنه هاي تبليغ استفاده راننده از موبايل مشاهده نشده و توالي صحنه ها اين سوء ظن را برايASA ايجاد کرده که شخص در حين رانندگي مشغول صحبت با تلفن همراه خود است.
ASA در ادامه گزارش خود افزود:به دليل پخش اين آگهي ۳۳نفر به اين سازمان شکايت کرده و خواستار لغو اجازه پخش مجدد اين تبليغ از طريق تلويزيون شده است.
 شرکت ال جي الکترونيک درسال ۱۹۷۴ در کره جنوبي تاسيس شد،  دفتر مرکزي آن در شهر سئول پايتخت اين کشور قراردارد و در زمينه صنايع الکترونيکي ، لوازم خانگي ، لوازم صنعتي ، کامپيوتر ، تلفن همراه ، سرمايه گذاري و بيمه فعاليت مي کند..
درآمد اين شرکت با ۱۶۰ هزار کارمند ، سالانه حدود ۶۱ ميليارد دلار اعلام شده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا