بازيافت تلفن همراه در مدارس و دانشگاه هاي آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين شرکت با همکاري وب سايت POSTed در اجراي طرح “بازآفريني نسل جوان” طرح بازيافت تلفن هاي همراه را در مدارس و دانشگاه ها اجرا مي کند. اين طرح براي آشنايي نوجوانان و جوانان با محيط زيست و اهميت حفظ آن به اجرا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين شرکت با همکاري وب سايت POSTed در اجراي طرح “بازآفريني نسل جوان” طرح بازيافت تلفن هاي همراه را در مدارس و دانشگاه ها اجرا مي کند.
اين طرح براي آشنايي نوجوانان و جوانان با محيط زيست و اهميت حفظ آن به اجرا در مي آيد و شرکت Boost Mobile براي اجراي اين طرح ۵ هزار دلار هزينه کرده است.
کاربران Boost Mobile با مراجعه به وب سايت POSTed به راحتي مي توانند در اين طرح شرکت کنند واين شرکت هنگام خريداري تلفن همراه جديد مساله ي بازيافت را تبليغ مي کند.
شرکت “بوست موبايل در سال ۲۰۰۰ توسط اپراتور Optus در استراليا تاسيس شد و در سال ۲۰۰۱ توسط “تلکام نيوزلند” در نيوزلند به بهره برداري رسيد.
اين شرکت که سرويس هاي تلفن همراه را براي جوانان و نوجوانان ارايه مي دهد، توسط شرکت “اسپرينت نکسل”  در سال ۲۰۰۲ به آمريکا آورده شد.
شرکت بوست موبايل تا پايان فصل اول ۲۰۰۷ بيش از ۴ ميليون کاربر داشته است.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در آمريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ آن ۸۱درصد است.
در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد AT&Tبا بيش از ۷۰ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS ,TDMA ,GSM ,GPRS ,EDGE, UMTS و  HSDPA رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشورو رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا